כץ על צירוף בן בסט: "הסיכוי כרגע פחות מחמישים אחוז"

עדן בן בסט
עדן בן בסט | דני מרון

בעלי הפועל חיפה הודה בשיחה עם ספורט1 שהוא בספק בכל הנוגע להחזרת החלוץ, שלא נמצא בתוכניות של הפועל באר שבע. סרדל צפוי להאריך חוזה, אביב סולומון הוצע. בוריץ' הגיע ארצה והוצג

(גודל טקסט)

הפועל חיפה אומנם סיימה את העונה בצורה מאכזבת למדי, במקום ה-11 ועם חשש לפרקים מירידת ליגה, אבל בכל זאת מדובר בקבוצת ההתקפה הטובה ביותר מבין שמונה הקבוצות שסיימו בפלייאוף התחתון – 44 שערים היו לה ב-33 מחזורים העונה. עם זאת, במועדון החליטו העונה לחזק משמעותית את החלק ההתקפי ואחד המועמדים להצטרף הוא החלוץ עדן בן בסט.

בן בסט, שהיה אחד השחקנים החשובים של הקבוצה בעונת זכייה בגביע המדינה, כזכור עבר להפועל באר שבע הודות לסעיף שחרור בחוזהו, אלא שבשבוע שעבר הוא התבשר על ידי ראשיה כי הוא אינו בתוכניות, למרות שיש לו חוזה גם לעונה הבאה. החלוץ עצמו הביע לאחרונה רצון לחזור לחיפה, אך אינו מתכוון לעזוב את באר שבע ללא פיצוי תמורת עזיבה.

בכרמל מעוניינים בבן בסט כאשר הבעלים של הקבוצה יואב כץ היה מוכן להציע לו חוזה מעבר לעונה אחת, אבל נראה כי הסחבת בשחרור מבירת הנגב עלולה לטרפד את המהלך. כץ עצמו התייחס לכך ואמר: "הסיכוי כרגע הם פחות מחמישים אחוז". בכל מקרה במועדון ימתינו עוד מספר ימים כדי שבן בסט ינסה להסדיר את ענייניו מול באר שבע.


לא בתוכניות של ב"ש, אך גם לא יעזוב ללא פיצוי. בן בסט (דני מרון)

בינתיים, בחיפה הודיעו אתמול על המשך דרכו של השוער רן קדוש. במועדון החמיאו לשוער ואמרו: "קדוש היה שם כאשר המועדון היה צריך אותו ויהיה לו תפקיד חשוב גם בעונה הבאה". מי שעוד צפוי להמשיך עונה נוספת הוא המגן לירן סרדל. במועדון מחפשים מגן שמאלי ואחד השמות שעלו לאחרונה הוא מגן מועדון ספורט אשדוד אביב סולומון, שמועמד גם להפועל כפר סבא.

במקביל, השוער הבוסני יסמין בוריץ' (32, 1,94 מטרים) שחתם בהפועל חיפה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, הגיע ארצה לביקור בן 24 שעות וזכה לסיור באצטדיון סמי עופר, מלווה במנכ"ל המועדון. לאחר מכן הוא גם ערך בדיקות רפואיות והתרשם ממתקני המועדון ומהעיר.


בוריץ' מסייר בהפועל חיפה ומוצג רשמית (דוברות המועדון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי