מאמן לטביה: "זהבי מכונת שערים, גם המגנים מסוכנים"

סלבישה סטויאנוביץ'
סלבישה סטויאנוביץ' | אודי ציטיאט

יממה לפני המשחק בריגה סלבישה סטויאנוביץ' התייחס ליריבה הישראלית: "ההתקפות המתפרצות שלהם טובות והשחקנים שלהם מהירים וטכניים, יהיו לנו קל יותר ללא דאבור". וגם התייחס לביקוריו בישראל

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תפתח את משחקה השלישי בקמפיין מקודמות יורו 2020 מחר (שישי, 21:45) במשחק החוץ נגד לטביה. מאמן האורחת סלבישה סטויאנוביץ' דיבר היום במסיבת עיתונאים והתייחס ליריבה.

"אני אעשה את המקסימום כדי שננצח, זה אפשרי לקחת נקודה ולנצח זו המטרה שלנו ולהשתפר בשני המשחקים הבאים מכיוון שאני והשחקנים שלי פתחנו בקצב איטי את המשחקים. מבחינה טקטית מדובר במשחק שונה".

על ישראל: "אני יודע מה שכולם יודעים ברמת הנבחרות. אני יודע שלנבחרת יש שחקנים טובים. יש להם מערך נהדר עם מסורת טובה, עם התקפות מתפרצות טובות, חלוצים טובים מגנים מעולים. שחקנים מהירים ומאוד טכניים, לא יהיה משחק קל מחר, אבל זו העבודה שלנו להתמודד באתגר והתמודד מולם".


"יהיה קל יותר ללא דאבור" (מאור אלקסלסי)

מי השחקן הכי מסוכן של ישראל לדעתך: "ערן זהבי הוא מכונת שערים, הוא היה מלך השערים בישראל וגם בסין, וגם כמובן שני המגנים מאוד מסוכנים. דסה וטוואטחה מאוד פעילים בהתקפה וגם יש שחקנים טובים במרכז השדה, אני לא יכול לשים את האצבע רק על שחקן אחד, לישראל יש שחקנים טובים וצריך להיזהר משחקנים רבים ולא רק מאחד. זה קל יותר כשדאבור לא בסגל.

כמאמן דומז'אלה הסלובנית אימנת פעמיים נגד קבוצות ישראליות: "נכון פעם אחת זה היה נגד אשדוד והיינו טובים יותר ופעם אחת נגד הפועל תל אביב כאשר הפסדנו 2:1, אלה היו משחקים קשים עבורנו".

"לא יהיה קל נגד ישראל" (מאור אלסקסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי