שון גולדברג חתם בהפועל ב"ש, דיווח: חלוץ מהונדורס מועמד

שון גולברג עם אלונה ברקת
שון גולברג עם אלונה ברקת | הפועל באר שבע, רשמי

מגן הפועל חיפה הצטרף למועדון של ברקת לשלוש שנים: "מקווה להוכיח את עצמי בהקדם, מחכה לעלות לדשא בטרנר ולהכיר מקרוב את האוהדים". בארצו של בריאן רוצ'ס מנסיונל מדיירה הפורטוגלית אומרים שהוא יגיע בקרוב

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי וחתום: שון גולדברג חתם הערב (שלישי) על חוזה לשלוש העונות הקרובות בהפועל באר שבע. המגן השמאלי, שהגיע מהפועל חיפה, מחזק את הכנף השמאלית של ההגנה האדומה והוא הרכש המשמעותי הראשון של ברק בכר.

גולדברג (23), תוצר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, החל את הקריירה בקבוצה הבוגרת של הצהובים בעונת 2014-15. באמצע אותה עונה הוא הושאל ליריבה העירונית הפועל, במסגרת העסקה שבה גילי ורמוט הגיע לקרית שלום. ביולי 2015 הוא יצא להשאלה נוספת בבני יהודה, שם שיחק שנתיים והיה שותף לזכייה בגביע המדינה ב-2017. לאחר מכן עבר לבית"ר ירושלים, שוב בהשאלה. את העונה החולפת הוא פתח במדים הצהובים אך שוחרר עוד בחודש אוגוסט והעביר את שארית השנה בהפועל חיפה.

באר שבע תפתח את הכנותיה בתחילת השבוע הבא, כשבאימון הפתיחה צפוי להשתתף החלוץ הספרדי אנחל קריו, שחקנה של קורדובה מתחתית הליגה הספרדית. קריו עבר בארצו את הבדיקות הרפואיות והוא הראשון מבין שחקני החיזוק הזרים. שחקן חיזוק נוסף שמסתמן שיגיע הוא בריאן רוצ'ס מנסיונל מדיירה הפורטוגלית. על פי דיווח בסוכנות הידיעות ההונדורסית "דיאז", חלוץ הנבחרת המקומית, רוצ'ס הוא בין השמות המובילים להגיע לטרנר בשבועות הקרובים. הוא כבש 11 שערים בליגה הפורטוגלית העונה, אך קבוצתו סיימה מתחת לקו האדום וירדה לליגה השנייה.

רוצ'ס. 11 שערים בליגה הפורטוגלית (Martin Hunter/Gettymages)
רוצ'ס. 11 שערים בליגה הפורטוגלית (Martin Hunter/Gettymages)

באימון יקחו חלק גם כמה שחקנים שסיימו עונות השאלה, ביניהם הבלם עמית ביטון שצפוי לקבל הזדמנות ממשית בעונה הקרובה להוכיח את יכולתו לנוכח השינויים בקו האחורי. הבלם שיר צדק קיבל אור ירוק לחפש קבוצה חדשה, ואילו חאתם אל חמיד נמצא על הכוונות של לודוגורץ הבולגרית וקבוצות נוספות באירופה, כשגם מכבי חיפה עשויה לגשש בעניינו אם לא ימשיך בבירת הנגב. אל חמיד, מנקודות האור של באר שבע בעונה החולפת, חתום לעוד שנה בבית האדום, ובסביבתו הביעו תקווה שתימצא הדרך לשדרג את שכרו, באופן שיהלום את השיפור המשמעותי ביכולתו.

בינתיים יכולים בנגב לנשום לרווחה: הקפטן מאור מליקסון השתחרר מבית החולים והצטווה לנוח בתקופה הקרובה, עד להחלמתו המלאה מהניתוח שעבר לתיקון בקע מפשעתי. האוהדים וחבריו לקבוצה הציפו אותו בהודעות תמיכה ואיחולי החלמה, ובתקופת אשפוזו ביקרו אותו נציגים מהמועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי