יובל שדה ורון אשכנזי קרובים לחתימה במכבי נתניה

רון אשכנזי
רון אשכנזי | פייסבוק עירוני רמה"ש

הבלם והחלוץ ששיחקו בעונה שעברה בעירוני רמה"ש יהיו שחקני הרכש הראשונים של היהלומים שישלמו מיליון שקלים על 70% מכרטיסם. סכנין העלתה את דרישותיה על מוגרבי. אין התקדמות במו"מ עם עמוס, לבקוביץ' מועמד

(גודל טקסט)

לאחר שמכרה את הקשר עלי מוחמד לבית"ר ירושלים, כעת מכבי נתניה קרובה לרשום את צירופם של שני שחקני רכש ראשונים לעונה הקרובה: מדובר בבלם יובל שדה (19) והחלוץ רון אשכנזי (20) ששיחקו ברמה"ש בעונה החולפת וצפויים לחתום לחמש עונות. האחרון משתייך לסגל הנבחרת הצעירה. במסגרת העסקה בין המועדונים, שצפויה להיחתם בקרוב, נתניה עתידה לשלם כמיליון שקלים עבור 70% מכרטיסי השחקן של השניים, שהמטרה היא שיכללו  בסגל הקבוצה כבר בעונה הקרובה.

במקביל, בקבוצה ממשיכים לנהל מו"מ עם השוער דני עמוס, כשנכון לעכשיו קיימים פערים בין הצדדים, בעיקר לגבי אורך החוזה, כשמי שנלקח בחשבון במידה ועמוס לא יחתום הוא ארנסט שטקוס, שוער בית"ר כאשר כפי שפרסמנו, גם שמו של שוער הפועל תל אביב, רובי לבקוביץ' עלה במועדון.

בנוגע לפיראס מוגרבי, שחקנה של בני סכנין כבר היה קרוב להצטרף למכבי נתניה, לאחר אי מימוש האופציה של מוטי ברשצקי, אלא שהקבוצה שירדה לליגה הלאומית החליטה להעלות את סכום הרכישה ב-600 אלף שקלים. כמוכן, קובי רפואה שהוזכר כמועמד לסכנין, הציב את הישארותו של מוגרבי כתנאי להגעתו למועדון.


פיראס מוגרבי (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי