הצית את הדמיון: כך נחת ג'ימי מרין בהפועל באר שבע

ג'ימי מרין
ג'ימי מרין | ORLANDO SIERRA/AFP/Getty Images

הסקאוטים התלהבו, בכר וההנהלה התרשמו מהטכניקה, מהמהירות ומהבנת המשחק ושאיפת הקשר לשחק באירופה הכריעה: הכירו את שחקן הכנף החדש בבירת הנגב, מי שכבר בגיל 21 נחשב לאחד היהלומים של קוסטה ריקה

(גודל טקסט)

המעקב חוצה האוקיאנוס של הפועל באר שבע אחר ג'ימי מרין התחיל לפני כחודשיים. באמצעות גורם ממדינה שלישית נוצר קשר עם סוכן שחקנים מקוסטה ריקה והמהלך צבר תאוצה. למעשה, כך מספרים בהפועל באר שבע, בבית האדום התקבלו סרטונים של כמה מועמדים ממרכז אמריקה וביצועיו של מרין צדו את עיניהם של הסקאוטים.

נתוניו של מרין הציתו את הדמיון. מקבלי ההחלטות בטרנר התרשמו מהטכניקה של הקשר בן ה-21, ממהירותו ומהבנת המשחק שלו. שחקן כנף שיודע להפר את האיזון אצל מגני היריבות ולהעתיק במהירות את כובד המשחק מההגנה להתקפה, עשוי להשתלב באסטרטגיה של ברק בכר.

מרין הצעיר לא מסתיר את שאיפתו לשחק באירופה, ולכן דחה הצעה להצטרף לקבוצה מליגת ה-MLS. הוא סיכם בבאר שבע בידיעה שיחמיץ את ה-Gold Cup של מרכז אמריקה, דבר שנעשה באישור ההתאחדות המקומית שהבינה את רצונו לפתוח את הקדנציה מעבר לים ברגל ימין.


שאף לשחק במסגרת אירופית וינחת בב"ש (ORLANDO SIERRA/AFP/Getty Images)

מרין לא נולד עם כפית זהב בפה. הוא גדל בשכונת מצוקה והכישרון ברגליים עזר לו לעזור למשפחתו. בתחילת דרכו השתייך לדפורטיבו ספרוסה, "המכבי תל אביב של קוסטה ריקה", וכאשר עבר להרדיאנו אוהדי ספרוסה כעסו עליו. במפגשים בין שתי היריבות המושבעות הם הקניטו אותו על כך שהגיע משכונת מצוקה.

מלבד כישרון ברגליים, יש לרכש החדש של הפועל באר שבע קטע מעניין הלקוח מתחום ההלבשה. בחשבון האינסטגרם שלו מופיעים צילומים המבליטים את חיבתו למגבות-ראש. כשייחשף לתנאי השרב השוררים בנגב יומלץ לו לחבוש כובע. ג'ימי יעדיף מן הסתם להשתמש במגבת לצרכים שימושיים יותר.


ג'ואל קמפבל עם מרין (משמאל) במשחק הנבחרת

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי