ז'איר נמצא בתוכניות, אך במכבי ת"א הודו: "הוא רוצה לעזוב"

ז'איר אמאדור
ז'איר אמאדור | אודי ציטיאט

במקביל לדיווחים בספרד על ניסיונו של הבלם להתיר את החוזה כדי לעבור לסראגוסה, טען גורם במועדון: "בדרך כלל מי שלא רוצה להישאר, גם נפרד בסופו של דבר"

(גודל טקסט)

ולדימיר איביץ' שאף שעד פתיחת האימונים הסגל שלו עונת 2019/20 יהיה כמעט מוכן, אבל נראה שהתסריט הזה עוד רחוק מלהתממש: כשבוע לפני שמכבי תל אביב תפתח את אימונה לקראת מוקדמות ליגת האלופות והעונה שבפתח, הקבוצה עדיין לא הודיעה על רכש, כשגם שחקנים דוגמת פרדראג ראיקוביץ', שבקבוצה ציפו להצעות עליהם, עדיין לא הולכים לשום מקום.

לעומת זאת, שחקן שכן זוכה להצעות ועל פי הדיווחים בספרד אף ביקש לעזוב הוא הבלם ז'איר אמאדור, שנטען ב"אס" כי פתח במו"מ מול מכבי ת"א להתרת חוזהו לאור רצונו לעזוב לריאל סראגוסה. בעוד שבקריית שלום טוענים שאמאדור מתוכנן להמשיך בקבוצה ונמצא בתוכניות של איביץ'. למרות זאת, בקבוצה גם הודו שכלל לא הופתעו מבקשת הבלם לעזוב, החלטה משפחתית שהתקבלה כבר לפני מספר חודשים וכי אינה נובעת כלל משיקולים כלכליים.

"נכון לעכשיו אמאדור רוצה לעזוב את ישראל ובדרך כלל מי שרוצה לא להיות בקבוצה, גם נפרד ממנה בסופו של יום", אמר גורם במועדון. אם אמאדור לא ימשיך, יגיע בלם חלופי וההחלטה אם זר או ישראלי תלויה גם בעובדה שאיתן טיבי עדיין לא חתם על חוזה חדש ויכול לעזוב ללא תמורה.


אמאדור. מעדיף לעזוב מסיבות משפחתיות (אריאל שלום)

גם ההמתנה להחלטה של אלי דסה אינה יוצרת שקט, מכיוון שבמועדון עדיין קיימת התקווה שהמגן יבחר להאריך את חוזהו ולא לנצל את סיום חוזהו כדי לעבור לחו"ל. בימים אלה בקבוצה אף מנסים להנחית חלוץ זר, עמדה שהמאמן דורש להתחזק בה מהר ככל שניתן, וישנו גם רצון לסיים בהקדם את נושא מכירת ראיקוביץ', כדי להנחית את היווני אנדראס יאניוטיס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי