הפועל רעננה קרובה להשלים את סגל הזרים: דיביין נה יצטרף

דיביין נה
דיביין נה | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

הגנאי בן ה-23, ששיחק בעונה החולפת בטוביז מליגת המשנה הבלגית, יגיע לקבוצה מהשרון ויחבור למתיאוס, קונה ואקינבולה. שיחות בין המועדון לעידו לוי התקיימו, הבלם המצטיין צפוי להמשיך בעונה הבאה

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה צפויה להשלים את המהפך בסגל השחקנים הזרים, כאשר הקאדר לעונה הקרובה יעמוד בשלב זה על חמישה זרים. אל החלוץ הגנאי יוג'ין אנסה הצטרפו בשלב זה הבלם דויד מתאוס, הקשר מחוף השנהב יא-יא קונה והחלוץ הניגרי סאנדיי אקינבולה. אליהם אמור לחבור הקשר הגנאי דיביין נה בן ה-23, ששיחק בעונה שעברה בקבוצת טוביז מליגת המשנה הבלגית. נה סיכם את תנאיו הכספיים ובקבוצה ממתינים להגעתו על מנת שיעבור בדיקות רפואיות ויחתום.

כזכור, במועדון מהשרון הוחלט לוותר על הקשר מירקו אורמוש בשל קשיים בהוצאת אשרת עבודה ומיסים גבוהים לאחר 5 שנים בישראל. רעננה מאמינה כי השחקנים החדשים יצליחו להפוך לכאלו שתוך שנתיים יוכלו להימכר למועדונים באירופה. בקבוצה ימתינו לשחקנים ישראלים אשר יהיו פנויים להיות מושאלים ממכבי חיפה ומכבי תל אביב.

הפועל רעננה קיימה שיחה עם עידו לוי ומסתמן שהבלם המצטיין ימשיך בקבוצה למרות הצעות ממספר מועדונים בארץ. השרונים מחכים לראות אם אצטדיון בלומפילד יפתח את שעריו בתחילת העונה בפני התל-אביביות ובני יהודה ואז תתקבל ההחלטה אם לעזוב את אצטדיון רמת גן ולשוב לזה בנתניה, או לבחור באצטדיון המושבה בו משחקות הקבוצות מפתח תקווה בימי שני ושישי.

צפוי להמשיך ברעננה. עידו לוי (דני מרון)
צפוי להמשיך ברעננה. עידו לוי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי