דגני יערוך פגישה נוספת עם הנהלת הפועל ת"א, עתידו של גנדה יוכרע הלילה

אוראל דגני
אוראל דגני | עדי אבישי

הבלם שדורש שדרוג בחוזה ישוחח עם ראשי האדומים, שצפויים לסרב לבקשה, דבר שעלול לגרום לעזיבתו של הקפטן האדום. במועדון יוחלט אם לממש את האופציה על החלוץ בן ה-22, אופטימיות לגבי עסקת ההשאלה של מוגרבי

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה בהכנותיה לעונה הבאה ואחד השחקנים שעתידם בקבוצה עדיין לא ברור הוא הקפטן אוראל דגני שנמצא בחופשה לאחר ששהה עם נבחרת ישראל במשחקי מוקדמות היורו. האדומים דחו על הסף את בקשתו של הבלם לשדרג את חוזהו העומד על כ-200 אלף דולר, אך השחקן מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות במועדון.

כשדגני ישוב לישראל הוא אמור לערוך פגישה עם ההנהלה בה יתברר אם הוא ימשיך בקבוצה או ישתמש בסעיף היציאה העומד על כ-400 אלף יורו שלו ויעבור למועדון אחר בישראל (ככל הנראה בית"ר ירושלים או הפועל באר שבע) או לעבור למועדון אחר באירופה תמורת 200 אלף יורו. במתחם חודורוב טוענים כי שכרו של דגני לא ישונה וההחלטה על עתידו היא שלו בלבד.

בתוך כך, היום (שבת) בלילה אמורה להתקבל החלטה בהפועל תל אביב האם לממש את האופציה על החלוץ ג'וזף גנדה תמורת 350 אלף שקלים, אם האדומים יחליטו לוותר על שירותיו יהפוך גנדה לשחקן חופשי.


עדיין לא הבטיח את מקומו לעונה הבאה. ג'וזף גנדה (דני מרון)

בגזרת הרכש ישנה אופטימיות במועדון כי עסקת ההשאלה של פיראס מוגרבי תושלם בימים הקרובים, בעיקר בשל רצונו של ניסו אביטן לראות את שחקן הכנף בקבוצה, לו הוא מייעד תקפיד מפתח בסגל. בנוסף עסקת העברתו של השוער יואב ג'ראפי שכבר חתום בהפועל תל אביב, תושלם בימים הקרובים מול בעלי מ.ס. אשדוד ג'קי בן זקן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי