רפואה לסכנין: "מחכה להצעה מליגת העל". מוגרבי מתקרב

קובי רפואה
קובי רפואה | מאור אלקסלסי

הנהלת המועדון לא מבינה את ההחלטה של המאמן: "נענינו כמעט לכל בקשותיו". מוקדם יותר הושגה פריצת דרך במו"מ עם שחקן הכנף

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

מסתמן שקובי רפואה לא יאמן את בני סכנין בעונה הקרובה. אחרי משא ומתן ארוך, האחרון השיב הערב (שבת) והבהיר שהוא אינו מעוניין לרדת לליגה הלאומית ומעדיף לחכות להצעה מליגת העל.

מהנהלת סכנין, שהסכימה לעמוד בתנאים שהציב לה מאמן הפועל ת"א לשעבר, נמסר: "מדובר בצעד מוזר. במשך שבועיים אנחנו מנהלים שיחות ונענינו כמעט לכל בקשה של רפואה, ולבסוף הוא מודיע שהוא מעוניין לאמן בליגת העל. בכל מקרה, נמשיך קדימה וסכנין תהיה קבוצה חזקה גם ללא קובי רפואה".

מוקדם יותר היום הושגה פריצת דרך משמעותית עם פיראס מוגרבי, לגבי הישארותו בקבוצה בעונה הבאה. מקורבים לשחקן נפגשו עם מספר נציגים של בני סכנין והעירייה והצדדים הגיעו להסכמה בנוגע למענק העלייה אותו יקבל הכוכב. "מוגרבי הוא השחקן החשוב ביותר במאבק העלייה שלנו", הסבירו.

רפואה כאמור היה המועמד המוביל למשרת המאמן והתנה את הגעתו בהישארותם של השוער מחמוד קנדיל, המגן עלי עותמאן, הקשר ג'אבר עטאא ושני שחקני ההתקפה מוחמד גאדיר ומוגרבי.

מי שנחשב כעת למועמד מוביל לעמוד על הקווים בעונה הקרובה הוא המאמן אלדד שביט, שאימן בסכנין בסוף העונה שעברה ומחזיק בחוזה לעונה הקרובה. גם ירון הוכנבוים, שאימן בעונה האחרונה בהפועל נצרת עילית, הוזכר. 

פיראס מוגרבי. צעד משמעותי לקראת העונה הבאה (עדי אבישי)
פיראס מוגרבי. התקדמות במגעים (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי