כץ במסר לסילבס: "אני לא הייתי מוותר על אז'ובל בכזו קלות"

יואב כץ עם עדן בן בסט וגבריאל תמאש
יואב כץ עם עדן בן בסט וגבריאל תמאש | ערן לוף

בעלי הפועל חיפה דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לחלוץ ששב להפועל עכו: "אני רק חותם על הצ'קים". על סאן מועמדותו של סאן מנחם: "זה לא ריאלי". הארכת חוזהו של תמאש: "הכנסנו כללי התנהגות נוקשים"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תפתח את האימונים לקראת עונת 2019/20 בעוד כשבועיים והערב (שני) עלה הבעלים יואב כץ לשידור בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לשחקני הרכש המיועדים, הארכת חוזהו של גבריאל תמאש והאפשרות שניר קלינגר ישוב.

על מועמדותו של סאן מנחם: "לשמחתי או לצערי, השמיעה שלכם יותר טובה משלי כי אני לא שמעתי את זה. אלה מגעים בתקשורת, זה לא ריאלי".

את מי הוא כן רוצה לצרף ממכבי חיפה: "יש דיאלוג לפי התקשורת. היחסים בין המועדונים מאוד טובים, אבל אנחנו לא מדברים על שחקנים".

על בן אז'ובל שסיים את חוזהו ושב להפועל עכו: "אני לא הייתי מוותר עליו כל כך בקלות – אני רק חותם על הצ'יקים, אבל אנחנו עובדים בעבודת צוות ונראה מה יהיה".

אם הוא מצא רוכש או שותף עסקי: "בינתיים לא. אף אחד לא הציע לצערי, אפילו אחד לא שאל על מחיר. אם תביאו קונה, אדבר איתו".

איך תיראה הפועל חיפה: "תהיה קבוצה שתשחק בפלייאוף העליון. לפני שנתיים סיימנו במקום הרביעי ובשנה שעברה על גול אחד ירדנו לפלייאוף התחתון. תמאש יחזור, הבאנו שוער מצוין שאולי יהיה טוב משטקוס ועלה לנו פחות".

על תמאש: "היה גנרל בארצות הברית במלחמת האזרחים שאהב יותר מדי לשתות, אז באו ללינקולן והתלוננו שהוא שותה יותר מדי. סוף הסיפור הוא שהגנרל ניצח. הוא לא יתנצל במסגרת הסיכום איתו, אלא יהיו לו כללי התנהגות נוקשים".

אם קלינגר יחזור: "כשאין חדשות אתם מייצרים. אתם לא משקרים, אתם מייצרים".


יעבוד בהפועל חיפה בעתיד? ניר קלינגר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי