נס ציונה צפויה לארח במושבה, נעשתה פנייה לגבי גלזר

שחקני סקציה נס ציונה חוגגים
שחקני סקציה נס ציונה חוגגים | דני מרון

המגרש הביתי לא עומד בקריטריונים, האצטדיון בראשל"צ לא יעבור שיפוץ, והעולה החדשה תשחק בפתח תקווה. הקבוצה פתחה במשא ומתן מול חיפה להשאלת השוער שצריך לאשר את המעבר. היו"ר אלי כהן בנתק מהמועדון

(גודל טקסט)

העולה החדשה לליגת העל, סקציה נס ציונה, לא תוכל לארח את משחקיה באצטדיון הביתי בעונה החגיגית בה היא חוזרת לליגת העל משום שאינו עומד בקריטריונים – חסר גג נגד גשם בין היתר, חדר אירוח לא משביע רצון. בקבוצה קיוו לארח במגרש הברפלד בראשל"צ, אך האצטדיון לא צפוי לעבור שיפוץ והקבוצה תקיים את משחקי באצטדיון המושבה.

המגרש בפתח תקווה יתפנה מנוכחותן של הפועל ת"א ובני יהודה שיחזרו לארח באצטדיון בלומפילד המחודש, בזמן שמכבי פ"ת והפועל פ"ת המקומיות יארחו את משחקיהן בימי שישי ושני בהתאמה בליגה הלאומית. רק נזכיר שמשחק הפתיחה של העולה החדשה הוא נגד האלופה מכבי תל אביב ובקבוצה מקווים שיגיעו 10,000 אוהדים.

נכון לעכשיו יושב ראש העמותה אלי כהן לא הודיע על חזרה מהתפטרותו אתמול וניתק מגע מהקבוצה. כהן, כזכור, התפטר בשל חילוקי דעות עם ראש העיר. בתחילת החודש התראיין לספורט1 ונשמע מלא ציפייה לקראת העונה שבפתח. ברמה המקצועית, חדרה פתחה במומנטום מול מכבי חיפה לגבי השאלתו של השוער עומרי גלזר, שצריך לאשר את המעבר. גם חביב אוחיון מועמד. המאמן עמיר תורג'מן יקבל מספר שחקנים צעירים בהשאלה ממכבי תל אביב. במגרש בנס ציונה תשחק קבוצת בית"ר ת"א שהתפרקה מרמלה.


אלי כהן. בנתק מהמועדון (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי