רשמי: מיכאל אוחנה סיכם לשלוש שנים בבית"ר ירושלים

מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה | בית"ר ירושלים, רשמי

קשר שילבש את חולצה מספר 11 המיתולוגית יעבור בסכום של שיא שני מיליון יורו עבור 50% מכרטיסו ויהפוך לשחקן היקר בתולדות המועדון. בניון אמר: "כישרון יוצא דופן". חתימתו תהיה מותנת בבדיקות רפואיות מקיפות

(גודל טקסט)

שחקנה של הפועל באר שבע בשלוש העונות האחרונות, מיכאל אוחנה סיכם היום (שישי) באופן רשמי לשלוש שנים בבית"ר ירושלים והפך לרכש הרביעי של יוסי בניון אחרי מקס גרצ'קין, שלומי אזולאי ועלי מוחמד.

סכום העברתו של הקשר יהיה שני מיליון יורו והיפוך לרכש היקר בתולדות המועדון, אך בעקבות עסקת ארנסטס שטקוס שעשה את הדרך ההפוכה הקבוצה מבירת הנגב תעביר 1.8 מיליון יורו בלבד. מיכאל אוחנה בדיוק כמו סמל אלי אוחנה המשמש כיו"ר הקבוצה ילבש את חולצה מספר 11 המיתולוגית ומלבד זאת צפוי להפוך לרכש היקר בתולדות המועדון.

יוסי בניון אמר לאתר הרשמי: "שמחים לצרף את מיכאל אוחנה לקבוצה, מיכאל שחקן מוכשר בצורה יוצאת דופן ויכולותיו מלהיבות, החתמתו מהווה עוד נדבך חשוב כחלק מבניית קבוצה חזקה, עם אופק לעתיד שמטרותיה ארוכות הטווח ברורות לכולם".


הרכש הרביעי של יוסי בניון. מיכאל אוחנה (דני מרון)

"זאת הזדמנות מצוינת להודות לבעלים משה חוגג על כך שהוא מעמיד לרשותי ולרשות המועדון את כל הכלים והאמצעים לבנות קבוצה חזקה, ברוח המועדון אשר תגרום הנאה לקהל".

מיכאל אוחנה שנולד בירושלים, שיחק במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים בין השנים 2008-2010 וכבש 52 שערים, אך את קריירת הבוגרים שלו החל במ.ס. אשדוד. בשנת 2016 נרכש הקשר המוכשר על ידי הפועל באר שבע תמורת 4.5 מיליון שקלים תמורת 50 אחוזים מכרטיסו וזכה עימה בשתי אליפויות והיה שותף במסע המשחק של הקבוצה מבירת הנגב בליגה האירופית.

בשנה האחרונה השחקן סבל פציעה ומיעט לשחק ומסיבה זו החתימה הרשמית תהיה מותנית בבדיקות רפואיות מקיפות, שאוחנה יעבור, אחרי שרק לפני מספר חודשים החלים מקרע ברצועה הצולבת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי