רמזי ספורי יעזוב את הפועל תל אביב ויעבור להפועל באר שבע

רמזי ספורי
רמזי ספורי | אריאל שלום

אבי נימני סוכנו של הקשר מקיים פגישה עם הקבוצה מבירת הנגב, שמתכוונת להפעיל את סעיף השחרור שלו העומד על חצי מיליון יורו. חלוץ ניז'רי בן ה-22 מועמד לאדומים, המועדון דחה הצעה מבית"ר ירושלים על דוידה

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב רוצים לחזק את החלק ההתקפי לפני היציאה למחנה אימונים והמשחקים בפולין והכוונה היא לצרף חלוץ זר. הפערים הכספיים מול יאקוב סילבסטר גבוהים וההחלטה כעת היא בין הסלובקי לבין החלוץ החלוץ הניז'רי בן ה-22 ויקטור אדביור, שחזר בחצי עונת השאלה מוויילה בולדקלאב מהליגה השנייה בדנמרק אל לאינטר אלייס הגנאית, שלא משחק במסגרת מקצועית במשך שנה בשל השבתת הליגה המקומית.

בנוסף, ראשי הפועל תל אביב קיימו בסוף השבוע ישיבת דירקטוריון בהשתתפות בעלי המועדון בה הוחלט להתחיל את הפגישות עם אדי גוטליב, אוראל דגני ורמזי ספורי שקיימת אי וודאות לגבי המשך דרכם במתחם חודורוב לקראת העונה הבאה.

גוטליב שמתחיל את עונתו האחרונה בחוזה הוצע חוזה חדש והמו"מ טרם הושלם. לקפטן אוראל דגני יש סעיף יציאה לאירופה של 200 אלף דולר ו-400 אלף דולר לקבוצות בישראל והוא בוחן יחד עם סוכנו מעבר לאירופה או מעבר לבית"ר ירושלים או הפועל באר שבע.


בדרך להפועל באר שבע רמזי ספורי (אודי ציטיאט)

לעומת זאת ספורי שמחזיק לחוזה לעונה נוספת עם סעיף יציאה של חצי מיליון יורו, נפגש עם ניסו אביטן, שאמר לו שהוא בונה עליו כאחד משחקני המפתח במועדון. במועדון מבינים שאם הקשר לא יחתום בקרוב על חוזה ארוך טווח ומשודרג באופן משמועתי הוא עלול לעזוב בקרוב להפועל באר שבע.

בשבוע שעבר דחו בהפועל תל אביב את בקשתה ממכבי תל אביב לרכוש את החלוץ של קבוצת הנוער אושר דוידה שחתם, בקבוצה בסוף השבוע לחמש שנים. על פי גורם בסביבת המועדון נדחתה הצעה שהגיע מבית"ר ירושלים בסוף השבוע לרכוש את אושר דוידה בסכום בן 2 מיליון שקלים.


מבוקש גם על ידי בית"ר ירושלים. אושר דוידה (הפועל ת"א, האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי