המנודה הבא? בבית"ר עשויים לדרוש מטיירה להתאמן בנפרד

אפונסו טיירה, טל כחילה
אפונסו טיירה, טל כחילה | דני מרון

לחץ על הקשר ועל בריהון למצוא קבוצה אחרת, מסר עבר לסוכנם בעניין. בריהון הגיע לבדיקות, טיירה זומן למחר. ז'אורז'יניו לא ייקח חלק. אייבינדר לצוות המקצועי: רוצה להישאר

(גודל טקסט)

שחקני בית"ר ירושלים ערכו היום (ראשון) מבדקים רפואיים לקראת פתיחת העונה. לבדיקות שנערכו בחברת קינטיקס אצל הפיזיולוג בוקי ירון בראשון לציון, הגיעו כמחצית מהשחקנים, כששחקנים נוספים אמורים להגיע מחר בבוקר לשאר המבדקים. מי שלא יגיע הוא הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו, שהודיע לראשי המועדון שינחת רק מחר בישראל ובכל מקרה לא אמור לקחת חלק גם באימון הפתיחה משום שהוא פצוע.

נכון לעכשיו, במועדון מתלבטים האם לאפשר לאפונסו טיירה להתאמן עם שאר הקבוצה, או לאפשר לו להתאמן בנפרד עד שימצא קבוצה אחרת. יעקב בריהון, שנכח היום במבדקים הרפואיים, מחפש קבוצה ולא מן הנמנע שאם לא ימצא כזאת בימים הקרובים, גם הוא יתבקש להתאמן בנפרד משאר חבריו לקבוצה.

לוי ובניון מחפשים שני שחקנים כרגע: מגן שמאלי ובלם, אבל לא פוסלים אפשרות לצרף גם חלוץ בהמשך. בבית"ר פנו למספר סוכנים והעבירו מסר דומה: שכר של עד 220 אלף יורו נטו לעונה לשחקן, רצוי ללא דמי ההעברה. לוי ובניון רוצים מגן שמאלי התקפי מהיר, כזה שמסוגל לבצע עקיפות ליריב ועם שליטה בכדור. השניים מחפשים גם בלם מהיר כדי לשפר את המהירות בחלק האחורי של בית"ר, עם עדיפות לבלם ששולט ברגל שמאל.


יעקב בריהון (דני מרון)

בשיחות שנערכו בימים האחרונים עם איתמר ניצן, הבהיר לו הצוות המקצועי כי הוא נותן לו את קרדיט רחב כשוער הראשון של הקבוצה, וזאת בניגוד לשמועות לפיהן הוחלט לוותר על ארנסט שטקוס משום שמדובר בשוער זר. בשיחה שנערכה עם דן איינבינדר וסוכנו אבי נימני, הבהיר הקשר כי הוא מעוניין להישאר בקבוצה בעונה הבאה, זאת על רקע מספר הצעות שקיבל לאחרונה, בין היתר ממכבי נתניה. החלוץ רועי פדידה אמור לעבור להפועל קטמון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי