גירוש גלבאן נאסר בצו בית דין, רשות ההגירה: "לא השתנה דבר"

פדרו גלבאן
פדרו גלבאן | יח"צ

הארגנטינאי, שעלול להיות מגורש מישראל בקרוב, קיבל בשורות טובות עם הצו החדש. גלבאן ומשפחתו יישארו גם אחרי ה-30 ביוני, ובזמן הנותר החומר ייבדק. אוהדי בני יהודה: "אם פדרו יגורש, לא נצביע ליכוד בבחירות"

(גודל טקסט)

סוף טוב לסיפור? בית הדין לעררים הוציא היום (ראשון) צו האוסר על משרד הפנים לגרש את פדרו גלבאן ומשפחתו עד החלטה אחרת. הצו מאפשר למשפחה להישאר בישראל גם לאחר ה-30 ביוני, כפי שהורה בהתחלה משרד הפנים.

הצו ניתן בעקבות עתירה שהגיש משרד עורך הדין תומר ורשה, המייצג את גלבאן, לבית הדין בדרישה להעניק לשחקן מעמד של תושב קבע, כפי שניתן לשחקנים מובילים בעבר.

כזכור, לפני כשבוע ערך גלבאן מסיבת עיתונאים בה הסביר את מעמדו וביקש להישאר בארץ. "אני כבר לא יודע מה לעשות, אני משתגע. איבדת הרבה מאוד בגלל כל מה שקרה", אמר, "לא הרגתי אף אחד, אני בסך הכל רוצה להמשיך לחיות כאן".

גלבאן זוכה להוקרה מבני יהודה.
גלבאן זוכה להוקרה מבני יהודה. "לא נשכח ולא נסלח" (עדי אבישי)

מרשות האוכלוסין וההגירה נמסר בתגובה: "לא חל כל שינוי במועד יציאתו של מר פדרו גלבאן, ובניגוד לפרסומים המוטעים, בית הדין כלל לא דן עדיין בערעור וטרם ניתנה עמדת הרשויות. נבהיר כי כאשר לא נעשה דבר להסדרת המעמד במהלך ששת החודשים האחרונים, ומוגש ערעור לבית הדין שבוע לפני מועד היציאה, מקובל שבית הדין ילמד את הנושא ויוציא צו ביניים עד לקבלת כלל התמונה. מדובר בהחלטה סטנדרטית שאין בה בשלב זה כל אמירה עקרונית".

ארגון אוהדי בני יהודה הוציא הודעה רשמית בתגובה להתפתחויות בפרשה: "כולם יודעים שבני יהודה ושכונת התקווה זה 'הליכוד'. כנראה שלא כולם מבינים שבני יהודה זה פדרו גלבאן. אם פדרו יקרע מאתנו ויגורש מישראל, אנחנו לא נשכח ולא נסלח. לא נצביע מח"ל בבחירות הקרובות. כי מי שלא שם כשאנו צריכים אותו, שלא יחכה לנו בספטמבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי