נמצאה טיסה: הפועל באר שבע המריאה באיחור של כמה שעות

ברק בכר, חוסה אנחל קריו, ג'ימי מארין, שון גולדברג, נאור סבג, גל לוי
ברק בכר, חוסה אנחל קריו, ג'ימי מארין, שון גולדברג, נאור סבג, גל לוי | אלבום פרטי

הטכנאים לא הצליחו להתגבר על התקלה הטכנית שהביאה לעיכוב. במחנה תקיים הקבוצה שלושה משחקי אימון, בין היתר מול אולימפיאקוס. טאפוקו וסאבו עשויים להצטרף לקבוצת המנודים. מקרוב: "זו אחלה קבוצה"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע החלה את מחנה האימונים בפולין ברגל שמאל. יותר נכון: הוא עדיין לא החל. הקבוצה של ברק בכר הגיעה הבוקר (שני) לנתב"ג אלא שבשל תקלה במטוס ההמראה למחנה האימונים התעכבה. בחלוף מספר שעות בה לא הצליחו הטכנאים להתגבר על התקלה, הטיסה בוטלה והמועדון מצא טיסה חלופית רק מספר שעות לאחר מכן. אחד השחקנים אמר: "כנראה הייתה תקלה במערכת הקירור, המזגנים הפסיקו לעבוד, חם במטוס". באר שבע המריאה בשעות הערב, ובשל השעה המאוחרת לא תמשיך ישירות למחנה האימונים אלא תעביר את הלילה בוורשה.

במהלך מחנה האימונים בפולין תקיים הקבוצה שלושה משחקי אימון, הראשון שבהם ביום רביעי מול מחזיקת הגביע הפולני לכיה גדנסק. בהמשך מתוכנן לאדומים מפגש סנטימנטלי מול אולימפיאקוס (אותה עברה באר שבע במוקדמות ליגת האלופות לפני שלוש שנים), ומול שצ'צ'ין. מאור מליקסון, שמתאושש מסדרת ניתוחים ומועד חזרתו לפעילות אינו ידוע, יחמיץ את המחנה לראשונה מאז הצטרף לקבוצה ב-2008 ושירת אותה במשך תשע עונות שחולקו לשתי קדנציות.

שיר צדק, שכבש את שער העליה נגד היוונים בזמנו, נשאר בארץ עם קבוצת "המנודים", ונציגיו מחפשים עבורו קבוצה חדשה. קווין טאפוקו ואריק סאבו, שלא יצאו עם הקבוצה למחנה האימונים, יוכלו להצטרף אל צדק, הרוש, בן בסט, אלו ועזרא, למרות שלשני הזרים הוסבר שאם הסיטואציה מכבידה עליהם, הם יוכלו לוותר על האפשרות. "זוהי קבוצת המנודים הכי חזקה בישראל", אמר במרירות מקורב לאחד מהשחקנים שמתאמנים בנפרד. "זו אחלה קבוצה, הרבה קבוצות היו שמחות להציב בהרכב הראשון שוער נבחרת ושחקנים בינלאומיים לשעבר".

יצטרף לקבוצת המנודים? אריק סאבו (דני מרון)
יצטרף לקבוצת המנודים? אריק סאבו (דני מרון)

בעשרת הימים הקרובים תתגבש באר שבע במתקני האימון בגדנסק, לאחר שבשנים האחרונות התקיים המחנה בעיירה אופלניצה. "בגדנסק מצאנו מתקנים ברמה לא פחות גבוהה, בעלות הרבה יותר נמוכה", אמרו בסביבת המועדון. במהלך הלילה הושגה התקדמות נוספת עם הקשר הקולומביאני באלדומרו פרלאסה ובכמה אתרים בחו"ל דווח שהעסקה נסגרה תמורת 600 אלף יורו. בקבוצה מחכים להצטרפותו של רמזי ספורי וייתכן ששחקנים נוספים יגיעו להתרשמות במחנה. בכל הנוגע לקשר הפועל ת"א, בסביבת השחקן אישרו כי חתימה צפויה ביומיים הקרובים ובנוסף לספורי גם דוד קלטינס מבית"ר ירושלים נמצא חזק על הכוונת.

יש לציין שבפתיחת האימונים התייצבו 29 שחקנים (לא כולל ארבעת שחקני הנבחרת ועמראן אל קרינאווי שכלל לא זומן), ולפולין המריאו 23. מרשימת השחקנים שלא עברו הבוקר את ביקורת הדרכונים נפקדו שמותיהם של החלוץ רואי אביטן, בנו של מאמן הפועל תל אביב ניסו אביטן, ושל השוער רז רחמים, בנו של המנכ"ל אסי רחמים. השוער עמית קרן, החלוץ איתמר שבירו, בוגר מחלקת הנוער ומי שכבש את שער ההישרדות של עירוני ראשון לציון בליגה הלאומית, עילאי טרוסט, אור דדיה ונועם דיעי נופו אף הם מהסגל הרחב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי