חגי גולדנברג סיכם לעונה אחת בהפועל חדרה, יחתום בשלישי

וידאר קיארטנסון מול חגי גולדנברג
וידאר קיארטנסון מול חגי גולדנברג | אריאל שלום

המגן ערך פגישה נוספת עם ראשי המועדון ויצטרף לקבוצה של אורי גוטמן שתפתח עונה שנייה ברציפות בליגת העל. בריהון הרשים את המאמן אך מעדיף לחפש אופציות אחרות בליגת העל, סכנין סירבה לשחרר את הבלם גנטוס

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה תפתח בשבוע הבא את אימוניה לקראת עונת 2019/20 ומקווה לעשות זאת עם שחקני רכש נוספים. עד עתה חתם רק החלוץ שגיא דרור. מי שעשוי להיות הרכש השני הוא המגן חגי גולדנברג. האחרון וסוכנו אסף ואקנין נפגשו אתמול עם הנהלת המועדון אך לא הגיעו לסיכום. היום (שני) נערכה שיחה נוספת, שהיתה חיובית יותר והצדדים סיכמו בה על התנאים. "העובדה שחגי יכול לשחק בשני האגפים הרשימה אותנו ואנחנו מקווים שהוא יסגור אצלנו", אמרו בחדרה. החתימה הרשמית, נראה, תתרחש מחר.

מעבר לך, ראשי המועדון והמאמן אורי גוטמן רוצים להתחזק בעוד מספר ישראלים ובין השאר עלה שמו של בלם סכנין מרון גנטוס. חדרה כבר סיכמה את התנאים מול השחקן עצמו אבל סכנין הודיעה אתמול כי אינה מעוניינת לשחררו. בסכנין רוצים שיעזור לה לחזור לליגת העל בעונה הקרובה. שחקן נוסף שקיבל פנייה להצטרף לקבוצה הוא קשר בית"ר ירושלים יעקב בריהון. גוטמן התרשם מהשחקן ורצה שיחזק לו את חוליית הקישור אבל בריהון סירב להגיע לחדרה ובוחן אופציות אחרות בליגת העל.

בנושא אחר, מחר תערוך הקבוצה מבחנים לשחקנים מהליגות הנמוכות כאשר בין השמות שיגיעו הם שוער מכבי נתניה בעבר דין גל, המגן ניב סרדל והקשר יובל יוסיפוביץ.

בריהון. סירב להגיע לחדרה (דני מרון)
בריהון. סירב להגיע לחדרה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי