קווין טאפוקו סיכם בהפועל חיפה, החתימה בקרוב

קווין טאפוקו
קווין טאפוקו | דני מרון

סוכנו של קשר הפועל באר שבע, גד כהן, אישר לספורט1 שבתום שיחה עם כץ הצדדים הגיעו להבנות והצרפתי יושאל לכרמל: "מודה ליואב שהלך לקראתנו"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, קווין טאפוקו ילבש בעונה הבאה את מדי הפועל חיפה. המאמן חיים סילבס סימן את הקשר הצרפתי, שנמנה על רשימת "המנודים" בהפועל באר שבע, כשחקן מרכז השדה אותו הוא רוצה לראות במועדון והיום (שלישי), לאחר פגישה בין נציגו של הקשר לבין הבעלים יואב כץ, הגיעו הצדדים לסיכום והוא צפוי לחתום רשמית בקרוב.

אחרי שבשעות האחרונות נערכה שיחה נוספת בין נציגו של השחקן, גד כהן, לבין בעלי הפועל חיפה יואב כץ, הוסדרו כל המחלוקות ובהקדם תצא הודעה רשמית על השאלתו מבירת הנגב להפועל חיפה. כהן אישר את הפרטים: "אני רוצה להודות ליואב כץ שהלך לקראתנו וטאפוקו יהפוך לשחקן הפועל חיפה". 

מעבר לכך, כץ מחכה להתפתחויות גם בנושא עדן בן בסט, שחקן נוסף של הפועל באר שבע. לאחרונה היה נראה כי שני הצדדים מגיעים לסיכום אבל למרות שהחלוץ התפשר בחוזהו והבעלים הסכים לחוזה בן שנתיים, כעת המחלוקות הן בעיקר סביב המענקים שדורש החלוץ להכניס להסכם.

יואב כץ . לא מתפשר (דני מרון)
יואב כץ. הלך לקראתו של טאפוקו (דני מרון)

בנוסף, בקבוצה הצפונית מעוניינים להרחיב את הסגל במספר שחקנים, כשאחד השמות שעלה הוא קשר בית"ר תל אביב/רמלה תומר אלטמן, המושאל ממכבי תל אביב. סילבס התרשם מאלטמן והביע עניין לראותו בקבוצה בעונה הבאה. הקשר עצמו מחזיק במספר הצעות, ביניהן מסקציה נס ציונה, בנוסף למספר קבוצות בליגה הלאומית, אבל ישמח להגיע לכרמל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי