גולובארט נחת בישראל, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום בנתניה

רומן גולובארט
רומן גולובארט | Sascha Steinbach/Bongarts/Getty Images

הבלם הספרדי צפוי לחתום בקרוב על חוזה לשנתיים עם אופציה של המועדון לעונה נוספת ויתייצב לאימון הבכורה ביום ראשון. חן עזרא השיב לפניית אוהד הקבוצה: "מאמין שהכל יסתדר לטובה"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

הבלם הספרדי רומן גולובארט נחת הבוקר (חמישי) בשדה התעופה בן גוריון, במטרה להצטרף למכבי נתניה. בימים האחרונים סוכמו כל הפרטים בין הצדדים, כאשר נתניה תעביר כ-150 אלף יורו לנאה סלאמיס, קבוצתו הקפריסאית.

הבלם בן ה-27, שבעברו שיחק בין השאר בוויגאן האנגלית ובפ.צ קלן הגרמנית, צפוי לחתום על חוזה לשנתיים, כשלנתניה אופציה לעונה נוספת. הוא יהפוך לשחקן הרכש החמישי של הקבוצה אחרי צירופם של אלמוג כהן, רועי קהת, רון אשכנזי ויובל שדה. במהלך היום צפוי גולובארט לעבור בדיקות רפואיות שלאחריהן יחתום על חוזהו, באמצעות סוכנו אבי ציוני, והוא אמור לערוך ביום ראשון את אימון הבכורה הרשמי.

במועדון עדיין רוצים לצרף מגן שמאלי, כשאביב סולומון יחל להיבחן עם פתיחת האימונים ובמקביל עדיין ממתינים להתפתחויות בגזרת סאן מנחם. בנוגע לחן עזרא, בנתניה עדיין מנהלים מו"מ עם הקשר, כאשר גם הקפטן החדש, אלמוג כהן, מעוניין מאוד שחברו יצטרף. אוהדי הקבוצה מציפים את עזרא בפניות לחזרה, כאשר עזרא אף ענה לאחד מהם: "מאמין שהכל יסתדר לטובה במהרה".


עזרא. מחכה לבשורה (דני מרון)

שחקני הקבוצה ערכו היום את אימון הבכורה הלא רשמי, כשערכו אימון בים עם מאמן הכושר יניב מדר, כשבראשון תפתח הקבוצה את האימונים, עם צפי לכ-1000 אוהדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי