חוגג ובן זקן סגרו על רכישת כרטיסו, בריהון פוצץ את העסקה

בריהון
יעקב בריהון | דני מרון

לאחר מגעים ארוכים, בעלי בית"ר ירושלים ואשדוד סיכמו על מכירת הקשר תמורת חצי מיליון שקל עבור מחצית מכרטיסו, השחקן סירב לחתום לשלוש שנים ודרש את הכרטיס ללא תמורה. לחץ בקבוצה לפנות מקום של זר

(גודל טקסט)

רק בתחילת השבוע אמר סוכנו של יעקב בריהון כי בית"ר ירושלים טרם הודיעה לשחקן כי הוא אינו בתכניות לעונה הבאה, אלא שבמהלך השבוע שלח השחקן עצמו מסר להנהלת הקבוצה, לפיה הוא מוכן לעזוב את הקבוצה תמורת קבלת כרטיס השחקן שלו. בבית"ר ירושלים הבהירו לשחקן כי עניין זה אינו מקובל והם דורשים לקבל תמורתו כסף, מאחר שהוא מסיים את החוזה רק בתום העונה.

אלא שאתמול רק החל הסיפור. ג'קי בן זקן שוחח עם משה חוגג לגבי השחקן, והשניים סגרו אמש את פרטי העסקה: כחצי מיליון שקל עבור 50 אחוז מהזכויות על השחקן. התנאי של בן זקו היה פשוט: חתימה על חוזה של שלוש עד חמש שנים. בריהון עצמו הבין כי השכר שיקבל מאשדוד יהיה נמוך מהשכר בבית"ר והודיע כי הוא מסרב לעסקה. השניים לקחו צעד אחורה ובן זקן כבר הודיע שאין לו כוונה לרכוש את השחקן אם יחתום לעונה אחת.

בינתיים, גם הפועל חדרה, הפועל חיפה ומכבי נתניה פנו לשחקן. "זה נכון שהשחקן דרש חוזה לעונה אחת בלבד, אם בית"ר לא רוצה אותו, שתשחרר בחינם", אמרו בסביבתו של בריהון, ששוחח אתמול עם לוי באימון. סוכנו עידן בן אבו עשוי להיפגש השבוע שוב עם הנהלת בית"ר. השחקן עצמו הבהיר כי "לא אחתום לשלוש או חמש שנים, כמו שבן זקן רוצה, בטח לא בשכר שהציעו לי".


בריהון ובניון בעונה שעברה. העסקה עם אשדוד פוצצה (דני מרון)

בתוך כך, שחקני בית"ר ירושלים התאמנו הבוקר בחוף הים. רוני לוי ערך אימון מיוחד שמבוסס בעיקר על תרגילי כושר גופני. עידן ורד עדיין לא כשיר להתאמן בגלל בעיה בכף הרגל ואילו ז'אורז'יניו מתאמן, אבל עדיין נראה רחוק מלחזור לכושר. זה היה אימון ראשון תחת מאמן הכושר החדש, טלמו דה אנדרס הספרדי שהוצג לשחקנים והעביר אימון שכלל תרגילי כוח וסיבולת. לאחר האימון אמר אנדרס: "זה היה אימון טוב, שנערך באווירה טובה. מחכה לנו עבודה קשה, אבל אני בטוח שנעמיד קבוצה מצוינת ואני כבר מחכה להמשך". אגב, בצוות המקצועי מרוצים מעבודתו של עוזר המאמן חיים שאבו ואמרו: "הוא השתלב במהירות, החיבור שלו עם רוני נהדר".

כידוע, רוני לוי ויוסי בניון עדיין מנסים להחתים בלם או מגן זרים. אתמול חזרה הקבוצה לאופציית איתן טיבי, שבניגוד לאוראל דגני בית"ר לא תצטרך לשלם עליו. לוי ובניון מעדיפים להחתים שחקן הגנה זר אחד ואז יתקבלו החלטות נוספות. "צריך לזכור שאנחנו תקועים עם ז'אורז'יניו וגם טיירה, שמתנהג אגב למופת, לא נמצא כרגע בתכניות. צריך לפנות מקום של זר, להחליט באיזו עמדה מחתימים שחקן זר ואז נשלים את הפאזל. רוני רוצה גם קשר אחורי זר", אמר גורם במועדון. 


טל בן חיים והשחקנים, הבוקר בחוף הים (דף הפייסבוק של בית"ר ירושלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי