הפועל חדרה הציעה ללבאבידי חוזה לשלוש שנים נוספות

דיאא לבאבידי
דיאא לבאבידי | אודי ציטיאט

במועדון רוצים להשאיר את המגן שיבקש סעיף יציאה לקבוצות בכירות בישראל. גומה יגיע לפתיחת האימונים וינסה להרשים את אורי גוטמן

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה תתחיל את אימוניה ביום שלישי הקרוב ועד כה צירפה הקבוצה שני שחקנים חדשים בלבד- המגן חגי גולדנברג והחלוץ שגיא דרור. השניים יתחילו את האימונים בצוותא עם מספר שחקנים מהעונה שעברה ובתוספת חמישה שחקנים נבחנים שהשאירו רושם חיובי לאחר יום מבחנים מיוחד שערכה הקבוצה בשבוע שעבר.

מעבר לכך גם החלוץ אסי גומה שמחזיק בחוזה לעונה הבאה, יפתח גם הוא את האימונים עם חדרה. גומה שנחשב לאחד הסמלים של המועדון בשנים האחרונות הושאל במהלך העונה שעברה להפועל אשקלון וכעת ינסה להרשים את המאמן אורי גוטמן.

אחת המטרות של חדרה הקיץ היא להשאיר את העוגנים שלהם ואחד מהם הוא דיאא לבאבידי. המגן הימני מחזיק בחוזה לעונה נוספת אבל זוכה להתעניינות מצד מספר מועדונים בליגת העל ולכן בחדרה הציעו לאחרונה לשחקן חוזה חדש לשלוש שנים.


חוזר להפועל חדרה לאחר חצי עונה באשקלון. אסי גומה (אריאל שלום)

בסביבתו של השחקן סיפרו כי הוא מעוניין להישאר בחדרה ואף זכה להצעה מכובדת אך יבקש להכניס סעיף לפיו יוכל להשתחרר בחינם בכל סיום העונה למועדון גדול. "דיאא שחקן מצוין ואישיות מיוחדת בחדר ההלבשה ונשמח שיישאר איתנו מספר שנים" אמרו בחדרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי