בבני יהודה מתעקשים: טרם סיכמנו עם מוחמד גאדיר

מוחמד גאדיר
מוחמד גאדיר | אריאל שלום

חלוצה של בני סכנין מועמד למחזיקת הגביע, אבל העסקה לא תצא לפועל עד שיגיע השחרור הרשמי של הקבוצה מהלאומית, גם איילון אלמוג מועמד. יוסי אבוקסיס מחפש שלושה זרים חדשים

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה פתחה השבוע את אימוני טרום העונה בסגל חסר וללא שחקני רכש משמעותיים חדשים. לאחר עזיבתם של תשעה שחקנים מהעונה שעברה, ביניהם שבעה שהיו שחקני הרכב, מחפשים בצוות המקצועי שחקני חיזוק כרגע בעיקר לחלק ההתקפי.

הכתומים ממתינים לשחקנים שישוחררו ממכבי תל אביב, מכבי חיפה או הפועל באר שבע, כאשר אחד השמות שנמצאים בראש הרשימה, הוא שמו של איילון אלמוג, שחזר אוטומטית למכבי תל אביב אחרי עונת השאלה להפועל חדרה.

אלמוג נמצא בימים אלה במחנה האימון של הצהובים בהולנד וטרם התקבלה החלטה סופית בעניינו, האם להשאירו בסגל או להשאיל לעונה נוספת, לקבוצה שתוכל לתת לו דקות משחק משמעותיות ובמקרה שיוחלט על השאלה, בני יהודה תהיה אחת המועמדות המובילות לקלוט אותו.


מבוקש בבני יהודה, אך עתידו במכבי ת"א עדיין לא ברור. איילון אלמוג (דני מרון)

אחד השחקנים בהם מעוניין המאמן יוסי אבוקסיס, הוא חלוץ בני סכנין מוחמד גאדיר ובין הצדדים כבר החלו מגעים, אולם בבני יהודה מתעקשים הבוקר ואומרים שאין שום סיכום ובכל מקרה, גאדיר מחזיק בחוזה לעונה הבאה בסכנין אך בעקבות הירידה לליגה הלאומית, יתקשו ראשי המועדון לעמוד בו.

מבחינת מחזיקת הגביע, רק לאחר שגאדיר ישוחרר רשמית מסכנין, אפשר יהיה להגיע עמו להסכמות, שכן במצב הנוכחי סכנין גם יכולה לדרוש סכום כספי עבור שחרורו של החלוץ.

במקביל ממשיכים ראשי בני יהודה ביחד עם המאמן יוסי אבוקסיס, בחיפושים אחר שלושה זרים חדשים לקבוצה, כאשר בשלב זה נותרו בסגל רק השוער הליטאי אמיליוס זובאס והקשר איסמעילה סורו מחוף השנהב.


מחפש שלושה זרים חדשים. יוסי אבוקסיס (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי