שני בלמים מהליגה היוונית מועמדים להגיע לבית"ר ירושלים

רוני לוי
רוני לוי | טוויטר

הקבוצה מהבירה מעלה הילוך בנוגע לחיזוק ההגנה. דניז אלמיידה המושאל ממונאקו ודימטריוס מפאוק סלוניקי, נמצאים על הכוונת של רוני לוי. כזכור, המועדון פנה לשניים לאחר שכבר חזרה לאופציית איתן טיבי

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ביצעה העברות גדולות עד עכשיו ובנתה קישור חדש, וכעת המטרה הבאה של רוני לוי ויוסי בניון היא לחזק את מרכז ההגנה. לספורט1 נודע הערב (שבת) כי שני בלמים מהליגה היוונית נמצאים על הכוונת. הראשון הוא  דניז אלמיידה פורטוגלי, המשחק בקבוצת קאסנטי אליה הוא מושאל ממונאקו, והשני הוא דימטריוס בן 26 השייך לפאוק סלוניקי, מתנשא לגובה 1.93.

שני השחקנים אינם חופשיים. מחלקת הסקאוטינג של בית"ר ירושלים בדקה עם הסוכנים בימים האחרונים. גורמים בבית"ר אישרו כי הם נמצאים ברשימות יחד עם עוד שני בלמים נוספים ובמהלך השבוע הקרוב אמורים בצוות המקצועי לקבל החלטה לגבי הבלם שינחת בבירה.

כזכור, שלשום פרסמנו כי בית"ר חזרה לאופציית איתן טיבי וסוכנו שנמצא בבריטניה כבר קיבל הצעה כספית. בניגוד לאוראל דגני, טיבי יכול להגיע כשחקן חופשי כלומר ללא דמי העברה בעוד שבהפועל דרשו על דגני 400 אלף דולר סעיף השחרור שלו. יחד עם זאת ראוי להדגיש כי לוי מעדיף בלם זר וייתכן שבהמשך יוחתם גם קשר אחורי שיתווסף לסגל. בסה"כ בבית"ר כרגע מתכוונים להחתים עוד 3-4 שחקנים לכל היותר. בלם, מגן שמאלי, קשר אחורי וחלוץ.


שחקני בית"ר ירושלים. מסע הרכש לא הסתיים (דני מרון)

ומה לגבי יעקב בריהון? השחקן פוצץ את עסקת העברתו למ.ס אשדוד לאחר שמשה חוגג וג'קי בן זקן כבר הגיעו לסיכום כספי (חצי מיליון שקל תמורת מחצית מכרטיסו). השחקן עצמו טען כי הוא לא מוכן לחתום ליותר משנה אחת ובן זקן סרב לשלם את דמי ההעברה עבור שחקן שיהיה חופשי בתום העונה הבאה. בבית"ר ינסו למצוא פיתרון גם לגבי ז'אורז'יניו ואפונסו טיירה שאם תגיע הצעה עבורם – ישוחררו, אם אחד מהבלמים הזרים יגיע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי