קייס גאנם מבוקש ע"י הגדולות, רותם חטואל חתם ברעננה

רותם חטואל
רותם חטואל | הפועל רעננה, רשמי

השחקן בן ה-21 מופיע בפנקסים של מכבי חיפה, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב, אך יישאר בקבוצה מהשרון עד ינואר 2020. במועדון ידחו כל התעניינות גם בקשר לירדן כהן. החלוץ בן 21 חתם לעונה עם אופציה

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)
שחקן ההתקפה של הפועל רעננה קייס גאנם שהצטיין עם 7 שערי ליגה בעונה החולפת, מבוקש על ידי קבוצות הצמרת מכבי חיפה הפועל באר שבע ומכבי תל אביב. ראשי הפועל רעננה קיבלו הצעות עבור שחקן ההתקפה ואף זכה לשבחים מהמאמן הלאומי שעשוי לזמן אותו לצמד המשחקים בחודש ספטמבר נגד הצפון מקדוניה וסלובניה.


אולם, גאנם קיים שיחות עם בעלי הפועל רעננה אשר אלון ועם המאמן מנחם קורצקי ויחד הוחלט כי החלוץ יפתח את העונה בהפועל רעננה ורק לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר 2020, יוחלט אם יעזוב למועדון בכיר בישראל או לקבוצה באירופה. פרט לכך, מספר קבוצות מגלות עניין במגן השמאלי ירדן כהן, אך בדיוק כמו גאנם, הקבוצה מהשרון אינה מעוניינת למכור גם אותו.



בתוך כך, הודיעה הפועל רעננה על צירופו של חלוצה של קריית שמונה, רותם חטואל. השחקן בן ה-21 שהושאל בחודש ינואר בהפועל עכו, חתם לעונה אחת עם אופציה לארבע שנים נוספות.


יפתח את העונה הבאה ברעננה. קייס גאנם (מאור אלקסלסי)


פרט לחטואל נכון לעכשיו צרפה הפועל רעננה ארבעה שחקנים זרים: סאנדי אקינבולה, יא יא קונה, דויד מתאוס ודיוואן נאה שיחד עם יוג'ין אנסה יהיו חמשת השחקנים הזרים של פתיחת העונה. את הקבוצה עזבו הקפטן בן והבה שעבר להפועל חיפה והשחקנים הזרים מרטין זמאן, טדי מזגה, אריאל נגוואקם ומירקו אורמוש. הקבוצה אמורה לצרף בהמשך ובהדרגה לפחות שלושה שחקנים ישראלים חדשים.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי