איציק ניסנוב: "תוך שנתיים הפועל ת"א תחזור להיות קבוצה מובילה"

ניסו אביטן, איציק ניסנוב, זאב גרינברג
ניסו אביטן, איציק ניסנוב, זאב גרינברג | יוני אריאלי

רגע לאחר אימון הפתיחה, אחד מבעלי המועדון התראיין ב-103FM על החתמת בוזגלו, התרשמותו מאביטן, מעמדם של דגני וגוטליב, מכירה אפשרית והחזרה הצפויה לבלומפילד: "מאמין שיהיה מוכן בזמן, למרות שזה לא נראה כך"

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב ערכה היום (ראשון) את מסיבת העיתונאים הרשמית לפתיחת עונת 2019/20 ולאחר מכן גם את אימון הבכורה, שפוצץ במהרה על ידי קרוב לאלף אוהדים שפרצו לכר הדשא והניפו את השחקנים על הכתפיים, ביניהם הרכש המרכזי מאור בוזגלו שלבש לראשונה את המדים האדומים מאז עזב את המועדון בגיל נוער.


עוד לפני האימון ובמקביל למסיבת העיתונאים, איציק ניסנוב, אחד מבעלי המועדון, התראיין בתכנית בספורט ב-FM103 והתייחס לצירופו של בוזגלו בחוזה לשנתיים, לאחר מו"מ ממושך כפי שנחשף לראשונה בספורט1.


"אנחנו מקווים שהוא יכול לסחוף אותנו. המאמן מאוד רצה אותו, התאפשר לנו כלכלית, הוא רצה לבוא ואנחנו רצינו אותו", אמר ניסנוב על הגעת בוזגלו, "גם לפני שמאור הגיע, צירפנו את ג'ראפי וגם דגני וגוטליב, קלאודמיר, אינברום ודמארי שנראה לנו שחוזר כמו שצריך, ייצרו בסיס מאוד טוב".


ההצעה המשודרגת לבוזגלו שהובילה לחתימה
: "זה לא יהיה הוגן מצדי לחשוף בדיוק את מה שהתנהל במו"מ. אני נוהג להשאיר את המו"מ עם מי שהוא נעשה. בגדול, שיפרנו קצת את ההצעה כי המאמן מאוד רצה אותו ונתן לו להבין שהוא יהיה פרויקט משמעותי. בסוף הוא קיבל את ההחלטה".



"המאמן מאוד רצה אותו". בוזגלו באימון הבכורה (יוני אריאלי)


העברת המועדון לבעלים חדש: "אנחנו שלב ביניים. אם יבוא מישהו שישים תקציבים ויוכל לשים יותר כסף משלנו, אז את החלק שלנו, כפי שאמרתי מספר פעמים, ניתן גם בחינם. כרגע אין מישהו כזה ואני לא חושב שזה נכון להגיד כל הזמן שהמועדון על המדף. כשיבוא מישהו רציני, זה ייגמר אחרי יום. לא ניתן לקבוצה להגיע למצב שהיא הייתה לפני שנכנסנו, יש לנו אחריות גם בתור בעלים וגם בתור אוהדים לשמור את הפועל תל אביב מסודרת, מאורגנת ובלי שום חוב עד שיבוא מישהו עם אמצעים טובים משלנו".


החשיבות לצרף את בוזגלו לפני אימון הבכורה: "זה ממש לא העניין. כשנמצאים בעמדה של בעלי קבוצת כדורגל, אי אפשר להסתכל מה חלק מהקהל רוצה או מה הוא אומר. זה בכלל לא היה אישו. ברור שאנחנו רוצים לשמח את הקהל, אבל קודם כל שתהיה קבוצה טובה שתשמח אותם. לא היינו בלחץ. את בוזגלו סימן המאמן לפני מספר שבועות והמו"מ הגיע לשלב הסופי אתמול בערב. ברור שיותר נכון להתחיל את האימונים עם כמה שיותר שחקנים, אבל עוד יש מספיק זמן עד שהליגה תתחיל ואני גם חושב שנצרף עוד שחקן. לחץ מצד הקהל לא היה עניין".


מעמדו של אוראל דגני: "גם לדגני וגם לגוטליב יש חוזים בהפועל תל אביב. גם אם מסי יגיד שהוא לא בטוח רוצה להישאר אז יתנו לו ללכת? זה לא עובד ככה. יש לו חוזה, אבל לשחקן הזה ספציפית יש סעיף יציאה. אנחנו רוצים שיישאר ומעריכים אותו, אבל כמו שאנחנו מכבדים את החוזים זה צריך להיות גם הפוך. אי אפשר להחזיק אף אחד בכוח אם יש לו סעיף. המאמן בונה עליו ואנחנו אוהבים אותו, אבל אני לא יכול להשאיר שחקן שלא רוצה ושיש לו סעיף. אם אין לו סעיף יציאה זה סיפור אחר. ימים יגידו אם אני צודק, אני מאמין שהוא יישאר".



דגני. "מאמין שהוא יישאר" (יוני אריאלי)


מועמדותו של קאניוק: "הוא אחד השחקנים שפורסמו ואנחנו מתעניינים, אבל לא אכנס לשמות. אנחנו נתנהל בשפיות כלכלית עם מה שאנחנו יכולים להביא מהבית, מעבר להכנסות".


מכירת המינויים לעונה הבאה: "בעדכון האחרון שקיבלתי היו 6,500 מנויים, אבל אני לא בודק על בסיס יומי. אני בטוח שחתימת בוזגלו תעשה משהו. היעד? מקווה שנגיע ל-10,000 מנויים. צריך גם לשים במשוואה את זה שהקהל מאוד רוצה לחזור לבלומפילד. החבר'ה בעיריית תל אביב רציניים ובמספר פגישות שהיו לנו איתם הם עומדים על כך שהמחזור הראשון יהיה בבלומפילד ואני נוטה להאמין להם. הם נתנו לנו להבין מספר פעמים שזה מה שיקרה, למרות שזה לא נראה ככה".







"בטוח שחתימת בוזגלו תעשה משהו:" 


המצב בין הבעלים "אנחנו בסדר גמור, היחסים טובים ויש חלוקת עבודה שלכל אחד יש תפקיד מסוים. הכל מתנהל כמו שצריך, אפילו אם מבחוץ זה לא נראה ככה. גרינברג שותף בבניית הקבוצה".


אם היו הצעות למכירת המועדון: "אני יכול לומר רק את דעתי – כשיבוא מישהו שייקח את הפועל תל אביב לתקציבים של 50-60 מיליון, אני ואחי את החלק שלנו נתרום. שינסו אותנו. עם טביב ממש לא היה מו"מ ואני גם לא יודע איך זה יכול לעבור מבחינת הקהל. נניח שיבוא מישהו שירצה להשקיע את מה שאנחנו משקיעים והוא חושב שהוא יכול לעשות את זה יותר טוב, אז אני חושב שכל השותפים יגידו לו שאלה המספרים ויבקשו לקבל החזר על החלק שלהם. גם אם לא יגיע רוכש, תוך שנתיים הפועל ת"א תחזור להיות קבוצה מובילה. יש לנו שחקנים עם ניסיון וצעירים מוכשרים, כך שנגיע למקומות שהפועל ת"א צריכה להיות בהם. זה לא יקרה מהיום למחר, אבל עברנו פירוק שהיה מאוד קשה למערכת וזה לוקח זמן".


התרשמותו מניסו אביטן: "אי אפשר להבין כי בסופו של דבר זה מבחן התוצאה. כבן אדם אני חושב שהוא אישיות מיוחדת וסופר אינטליגנט, הדברים פה מתנהלים בצורה מאוד נכונה ויש לי אינטואיציה שהוא יישאר איתנו המון שנים".


בחירתו של ספורי לעבור לב"ש והצהרתו שמדובר בשדרוג: "כל אחד זכותו לומר את מה שהוא חושב. אין לי עם זה שום בעיה".


עוד באותו נושא: איציק ניסנוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי