סילבס: "מחפשים שחקן התקפה". אז'ובל הגיע לאימון הפתיחה

קווין טאפוקו, עדן בן בסט, חיים סילבס, בן והבה, אלי בלילתי ויסמין בוריץ'
קווין טאפוקו, עדן בן בסט, חיים סילבס, בן והבה, אלי בלילתי ויסמין בוריץ' | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה דיבר במסיבת העיתונאים הראשונה של העונה: "הסגל עדיין לא שלם וטוב שכך, המטרה - פלייאוף העליון". בן בסט הוסיף: "כץ ביקש שאהיה דומיננטי בחדר ההלבשה". חלוץ עכו עשוי לעבור תמורת 400 אלף ש"ח

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה פתחה הערב (שלישי) את עונת 2019/20 באופן רשמי כשקיימה מסיבת עיתונאים עם המאמן חיים סילבס ואחריה השחקנים עלו לאימון בכורה לעיני האוהדים. השחקן שקיבל את מרבית תשומת הלב היה עדן בן בסט ששב לקבוצה לאחר עונה לא מוצלחת בהפועל באר שבע.

חיים סילבס דיבר ראשון: "הסגל עדיין לא שלם וטוב שכך. יש מושאלים שחוזרים ונהיה פתוחים לדברים חדשים. אני בטוח שתהיה קבוצה טובה ואווירה טובה ותחילת עונה זה מרגש. אני תמיד מעניין באנרגיה ויש ליואב הרבה אנרגיות. אנחנו מחפשים שחקן התקפה משמעותי".

"היה לי חשוב שעדן יהיה פה וניתן לו הכל כדי שיצליח. יש פה חברה מנהיגים על קפטן נחליט בהמשך. זה ברור שזו עונה חשובה גם עבורי וגם עבור הקבוצה. אם הייתי עושה עונה גדולה עונה שעברה זה היה פחות משמעותי אבל זה המצב כרגע. אנחנו מכבדים מאוד את מהראן לאלה ואם נראה שהוא בכושר שאנחנו רוצים אז כולם יהיו מאושרים. אז'ובל מתחיל אימונים איתנו אבל אני לא יודע להגיד אם הוא יישאר איתנו. המטרות להגיע לפלייאוף עליון".


"אם מהארן לאלה יהיה בכושר כולם נהיה מאושרים" (מאור אלקסלסי)

עדן בן בסט המשיך: "מאוד מתרגש. הפרצופים מוכרים אבל ההתחלה חדשה וזה כיף. כל פעם הלכתי מהקבוצה מסיבות אחרות אבל אני שמח שוב להיות פה. יש לי הרבה אהבה למקום אני מרגיש הערכה ואהבה ושאני יכול להצליח פה".

"שנה שעברה לא האמנתי שאני אעזוב אבל הכי חשוב שאני פה. קיבלתי הודעות של אנשים שבוכים שעזבתי וזה שבר לי את הלב ועכשיו אני מקווה לשמח אותם. מטרות אתם צריכים לדבר עם חיים ויואב אבל אני יכול להבטיח שזו תהיה קבוצה שאם תילחם ותיתן את הנשמה אז נגשים את המטרות.

יואב מבקש שאהיה דומיננטי בחדר ההלבשה, הוא סומך עליי בעיניים עצומות וזה המקום להודות לו. דור וגילי מנהיגים בלתי מעורערים ויש הרבה מנהיגים. אם יחליטו שאהיה קפטן אקבל באהבה ואם לא אז אקבל גם את זה באהבה. לא מצטער על שום דבר שעשית בקריירה. אני רעב לשחק ולהראות מה אני יודע. דיברתי עם תמאש המון הוא עבר תקופה לא קלה הוא גבר אמיתי. המקום הזה כל כך חשוב לו והוא הראה את זה"


"שנה שעברה לא האמנתי שאני אעזוב אבל הכי חשוב שאני פה". עדן בן בסט (אודי ציטיאט)

בתוך כך, הייתה הפתעה גדולה באימון הפועל חיפה כאשר אליו הגיע חלוץ הקבוצה אשתקד בן אז'ובל. כזכור השחקן בן ה-26 הגיע בעונה האחרונה בהשאלה מהפועל עכו, אך יואב כץ לא מימש את האופציה על השחקן, שחזר לקבוצה מהלאומית.

כעת שני הצדדים מחפשים פתרון במטרה שאז'ובל ילבש אדום שחור גם בעונה הבאה. הפועל חיפה הציעה להפועל עכו כ-400 אלף שקלים כדמי רכישה והקבוצה צפויה להסכים להצעה.


צפוי להמשיך בהפועל חיפה. בן אז'ובל (מאור אלקסלסי)

השוער החדש  של הפועל חיפה. יסמין בוריץ' (מאור אלקסלסי)

(מאור אלקסלסי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי