בהואסקה תוקפים: "גולדהאר נהנה מסאגת ז'איר, זה מעציב"

מיץ' גולדהאר, בן מנספורד
מיץ' גולדהאר, בן מנספורד | דני מרון

חוסה אנטוניו מרין הפנה אצבע מאשימה לאור הקשיים במשא ומתן: "יש לבעלים של מכבי תל אביב לא מעט אמצעים כלכליים והוא מרשה לעצמו לא להקשיב להצעות"

(גודל טקסט)

עתידו של ז'איר אמאדור ממשיך להעסיק את התקשורת הספרדית והיום (רביעי) פורסמו ב'מארקה' ציטוטים של חוסה אנטוניו מרטין, חבר הנהלת הואסקה, שתקף את בעלי מכבי תל אביב מיץ' גולדהאר.

מרטין האשים: "נראה שהבעלים של מכבי תל אביב נהנה מהמצב הקיים וזה מעציב. יש לו לא מעט אמצעים כלכליים וזה ככל הנראה מאפשר לו לא להקשיב להצעות שהוא מקבל. ז'איר חבר, הוא רוצה לחיות בהואסקה ואנחנו רוצים שהוא יחזור לשחק אצלנו. שוחחנו איתו, אך כרגע הוא עסוק בהכנות לצמד המשחקים של מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות".

למרות הקשיים במשא ומתן, מרטין הבטיח שעדיין לא נאמרה המילה האחרונה: "אנחנו ממשיכים במאמצים לצרף את ז'איר ונעשה הכל על מנת שזה יקרה". הבלם הפורטוגלי, כזכור, שיחק בהואסקה בין 2016 ל-2018 וסייע לקבוצה להעפיל לליגה הבכירה.

שמו של בלם מכבי תל אביב, לו חוזה לשנתיים נוספות בקריית שלום, הוזכר לאחרונה בהקשר של ריאל סראגוסה, אלמריה והואסקה, אולם על פי הדיווחים אלופת ישראל אינה מוכנה לשחררו ללא תמורה ודורשת כ-600 אלף יורו.


לא יורד מהכותרות. ז'איר אמאדור (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי