אלמוג כהן בראיון בגרמניה: "הצעות אחרות לא היו אישיו"

אלמוג כהן באימון מכבי נתניה
אלמוג כהן באימון מכבי נתניה | דני מרון

אחרי שהשלים את חזרתו למכבי נתניה, קפטן היהלומים סיפר על ההחלטה לשוב לישראל: "לא הייתי צריך לחשוב פעמיים". על אינגולשטאט: "לנצח אשאר אוהד ואגיע לבקר בקרוב"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר שהשלים את חזרתו למכבי נתניה והתקבל באהבה באימון הפתיחה, אלמוג כהן התפנה להתראיין בגרמניה ודיבר על עזיבת אינגולשטאט, הסיבות לכך שבחר לשוב לישראל וההצעות להן סירב.

החזרה  לישראל: "קיבלתי המון הצעות בשנה האחרונה, אבל הן בכלל לא היו אישיו עבורי. ברגע שהייתה לי הזדמנות לשוב למכבי נתניה, המועדון בו גדלתי וצמחתי, לא הייתי צריך לחשוב פעמיים. כמובן שההחלטה לעזוב את אינגולשטאט הייתה קשה, אבל לנצח אשאר אוהד הקבוצה ואני אגיע לבקר ברגע שתהיה לי את האפשרות".

העונה הקשה שעברה על אינגולשטאט: "לא דמיינתי שנרד לליגה השלישית. לא שיחקתי במשחק הירידה בגלל צהובים והיה לי מאוד קשה עם זה. עשיתי עם עצמי חשבון נפש כשחזרתי לישראל והמסקנה שלי היא שנתתי את כל מה שיש לי, לצערי זה לא הספיק. אם זה רצונו של אלוהים, אני חייב לקבל את זה. לא תמיד הכל נמצא בידיים שלנו".

הרגע הטוב ביותר שלו בגרמניה: "אני אפילו לא צריך לחשוב על זה (צוחק). עליית הליגה והעונה בה הבקעתי שבעה שערים בבונדסליגה. היו לי הצעות באותו פרק זמן מפרנקפורט ומהמבורג, אבל בחרתי להישאר באינגולשטאט".

הסיכויים של אינגולשטאט לחזור לבונדסליגה ה-2: "אני מאחל למועדון את כל ההצלחה שבעולם, באמת. אם הקבוצה תתחבר והעונה תתחיל בצורה טובה, אני בטוח שאינגולשטאט תעלה ליגה בסופו של דבר".

כהן בן ה-30 רשם 135 הופעות בהן הבקיע 12 שערים והוסיף שבעה בישולים בשש העונות שלו במדי אינגולשטאט, אותה עזב בתור קפטן הקבוצה.


לא חשב פעמיים. אלמוג כהן באימון הפתיחה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי