משחקי מכבי ת"א בהולנד ישודרו בחבילת הערוצים של ספורט1

דור מיכה עם עומר אצילי
דור מיכה עם עומר אצילי | דני מרון

רגע לפני שאלופת ישראל תפתח את עונת 2019/20 באופן רשמי, היא תפגוש בשישה ימים את אוניון סן ז'ילואן, גנק וספרטה רוטרדם במסגרת מחנה האימונים השני. כל הפרטים

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות לקראת המפגש הכפול בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות וביום ראשון הקרוב היא תמריא למחנה האימונים השני שלה, שייערך בהולנד, שם היא תקיים שלושה משחקי הכנה בשישה ימים.

משחק ההכנה הראשון של הצהוביים יהיה נגד אוניון סן ז'ילואן מהליגה השנייה בבלגיה (שלישי ב-18:55, שידור ישיר בספורט1). יומים לאחר מכן (חמישי ב-18:55, שידור ישיר בספורט4) תפגוש אלופת ישראל את אלופת בלגיה, גנק, שתשחק בעונה הקרוב בשלב הבתים של ליגת האלופות. הצהובים יסיימו את המחנה נגד ספרטה רוטרדם, שהעפילה לליגה הבכירה בהולנד (ישיר בחבילת הערוצים של ספורט1, פרטים נוספים בהמשך).

החבורה של ולדימיר איביץ', שצירפה עד כה רק את השוער היוני אנדראס יאניוטיס, תפתח את העונה באופן רשמי ב-20.07 במשחק אלוף האלופים נגד בני יהודה. לאחר מכן (23/24.7, מועד סופי טרם נקבע) תתייצב מכבי תל אביב למשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות, שם תפגוש את המנצחת במפגש הכפול בין אסטנה הקזחית לקלוז' הרומנית.


(מכבי תל אביב – האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי