חוזהו של אלחמיד ישודרג, ממן עשוי להישאר בהפועל ב"ש

חאתם עבד אלחמיד
חאתם עבד אלחמיד | דני מרון

הבלם שמבוקש על ידי סלטיק ינהל מו"מ עם ההנהלה במטרה לחתום על חוזה ארוך טווח. הפועל תל אביב לא תצרף את הקשר בשל עלויותיו הגבוהות. במועדון מקווים שסאבו ישלים את המעבר לפנאתינייקוס בימים הקרובים

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע חזרה אמש (חמישי) ממחנה אימונים בפולין, שם קיימה שלושה משחקי אימון, מתוכם השיגה ניצחון אחד וסיימה עוד שני משחקים בתיקו. הבלם לואי טאהא שאיבד את דרכונו בפולין, נחת בנתב"ג רק לפנות בוקר יחד עם מנהל הקבוצה, אביתר אילוז, זאת לאחר שהצליחו להסדיר לטאהא דרכון זמני באמצעות שגרירות ישראל בפולין.

הבלם חאתם עבד אלחמיד, שחזר להתאמן למרות הכאבים באזור האגן עליהם הוא התלונן, ואף שותף במשחק האימון האחרון של הקבוצה במחנה האימונים בפולין, צפוי לזכות לשדרוג בחוזהו. לאחר חזרתה של הבעלים אלונה ברקת, מחופשה משפחתית באיי סיישל, יפתח מו"מ עם נציגו של השחקן במטרה להשאיר אותו בחוזה ארוך טווח, זאת למרות ההתעניינות בו מצד קבוצות באירופה, ביניהן גם סלטיק הסקוטית, שבדקה אפשרות לצרפו לסגל.

שחקן נוסף שעשוי להישאר בבאר שבע, חרף התעניינות מהפועל תל אביב הוא חנן ממן, בשל חוזהו הגבוה שמרוויח בבירת הנגב. הפועל תל אביב הציעה לו כ-160 אלף דולר בעונה, בעוד הקשר מרוויח כ-300 אלף דולרים בקבוצה.


עשוי להישאר בבאר שבע גם בעונה הבאה. חנן ממן (הפועל באר שבע, רשמי)

בנוסף לכך בצוות המקצועי אינם מעוניינים לאבד שחקן משמעותי נוסף בחלק הקדמי, זאת לאור עזיבתו של מיכאל אוחנה לבית"ר ירושלים ופציעתו של מאור מליקסון, שממשיך בהליך השיקום שלו וטרם ידוע מתי ישוב לפעילות מלאה.

ממן עצמו נמצא בספק לקראת משחקה של באר שבע בזירה האירופית מול לאצ'י. הקשר סובל בשבועיים האחרונים מכאבים במפשעה והתקשה להתאמן באופן סדיר עם שאר חבריו, במהלך מחנה האימונים בפולין.


בדרך ליוון. אריק סאבו (דני מרון)

בתוך כך, בבאר שבע מקווים כי יוכלו לגרוע בקרוב את הקשר הסלובקי אריק סאבו מסגל הקבוצה. הקשר שהגיע בעונה החולפת מבית"ר ירושלים שלא הטביע חותם וקיבל הודעה שהוא לא בתוכניות של הקבוצה, מנהל מו"מ עם פנאתינייקוס היוונית. אם סאבו אכן יעבור ליוון, לבאר שבע יהיה מקום בסגל לצרף זר שישי, כאשר בקבוצה בוחנים מספר קשרים זרים שהוצאו למועדון.

במוצאי שבת יפתחו בקבוצה בהכנות לקראת המשחק הראשון נגד לאצ'י האלבנית, במוקדמות הליגה האירופית. בבאר שבע ימריאו ביום שלישי לאלבניה, לקראת המשחק שיערך בחמישי הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי