צפו בתקציר: שלושער לאזולאי ב-0:5 של בית"ר ירושלים ברמת השרון

שלומי אזולאי, גדי קינדה
שלומי אזולאי, גדי קינדה | דני מרון

אחרי ה-0:0 באשדוד, הקבוצה המתחדשת של יוסי בניון ורוני לוי פירקה את היריבה מהלאומית במשחק לזכרו של סמל ראשון עידו בן ארי ז"ל. החלוץ (14, 39 ו-45), זהבי 20 ו-וארן (65) כבשו. אוחנה, מוחמד וקינדה הרשימו

(גודל טקסט)

אחרי ה-0:0 באשדוד, בית"ר ירושלים המתחדשת השיגה הערב (שני) ניצחון בכורה תחת המאמן החדש רוני לוי והמנהל המקצועי יוסי בניון, כאשר פירקה 0:5 את הפועל רמת השרון מהליגה הלאומית במשחק לזכרו של אוהד הקבוצה, סמל ראשון עידו בן ארי ז"ל, שנהרג בנובמבר 2016 בהתהפכות טנק ברמת הגולן.


בית"ר ירושלים פתחה ללא הבלם טל בן חיים הפצוע ועידן ורד שימריא להיבדק בארצות הברית, אך שחקני הרכש המבטיחים עלי מוחמד ומיכאל אוחנה עלו בהרכב של רוני לוי, שהעניק את הקרדיט למקס גרצ'קין ולשלומי אזולאי החלוץ. גם איתמר ניצן, אור זהבי, אופיר קריאף, אנטואן קונטה, דן איינבינדר, גדי קינדה ופרדי פלומיין פתחו ב-11.


הקבוצה מהבירה פתחה את המשחק מצוין, כאשר עלי מוחמד, מיכאל אוחנה, גדי קינדה ושלומי אזולאי הציגו שיתוף פעולה לא רע בכלל וסגרו את הסיפור בשלב מוקדם עם כמה רגעי קסם שנתנו טעם של עוד. אזולאי הפציץ שלושער (14, 39 ו-45) משני בישולים קינדה, אור זהבי הוסיף (20) ואנתוני וארן המחליף חתם (65). 


במחצית השנייה, כצפוי יש לומר, הקצב נרגע לאחר שרוני לוי העניק הזדמנות למרבית שחקני הסגל וביצע שלל חילופים. חלק משחקני ההרכב הראשון, שזכו לתמיכה ממאות אוהדים באצטדיון גרונדמן ברמת השרון, עלו ליציע והעניקו יחס והצטלמו עם כל מי שרק ביקש.





טקס מרגש לזכרו של עידו בן ארי ז"ל (דני מרון)


מהלך המשחק
דקה 8: החלוץ גל צוריה סינן כמה מילים לעבר מאמנו נועם שוהם, שלא חשב פעמיים והחליף אותו באור אוסטוינד. 


דקה 14, בית"ר ירושלים עלתה ל-0:1: עלי מוחמד מצא את מיכאל אוחנה שפרץ קדימה והשאיר לגדי קינדה, שהכניס יפה לעומק ושלומי אזולאי הכניע בקלות את סהר חסון.



שלומי אזולאי חוגג את השער הראשון של בית"ר ירושלים העונה (דני מרון)


דקה 20, בית"ר ירושלים עלתה ל-0:2: כדור קרן של מיכאל אוחנה מצא את אור זהבי חופשי ומאושר בתוך הרחבה והבלם לא התבלבל והכפיל מקרוב.


דקה 39, בית"ר ירושלים עלתה ל-0:3: מיכאל אוחנה דהר נפלא לעומק, מצא את אור גדי קינדה שהעביר כדור רוחב ושלומי אזולאי דחק מקרוב את השני שלו במשחק.


דקה 45, בית"ר ירושלים עלתה ל-0:4: מיכאל אוחנה חדר לרחבה ומצא מקרוב את המשקוף. מי אם לא שלומי אזולאי היה במקום הנכון והשלים שלושער קליל לפני הירידה להפסקה.




פערי האיכות באו לידי ביטוי במחצית הראשונה (דני מרון)


דקה 65, בית"ר ירושלים עלתה ל-0:5: שי קונסטנטין בעט מ-17, סהר חסון הדף לא מספיק טוב ואנתוני וארן אמר תודה וגלגל בקלילות לרשת החשופה.


הרכב

בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, אנטואן קונטה, אופיר קריאף, אור זהבי, מקס גרצ'קין, עלי מוחמד, דן איינבינדר, גדי קינדה, פרדי פלומין, מיכאל אוחנה, שלומי אזולאי.


כן שותפו: שי קונסטנטין, עדי תמיר, לירן רוטמן, אנתוני וארן, שלום אדרי, אפונסו טיירה, יקיר ארצי, ז'אורז'יניו, נתנאל דלויה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי