גולן: "עשינו את כל מה שלוסיו ביקש, אך כנראה שלא תהיה ברירה"

לוסיו
לוסיו | דני מרון

היועץ המקצועי של הפועל חדרה התראיין ב-103FM ולא חסך בביקורת נגד החלוץ שרוצה לעבור להפועל ת"א: "ביקשתי מהם לרדת ממנו, הוא דרש דירה חדשה ורכב כי הוא הבקיע 13 שערים". וגם: על גוטמן והסיכום עם מכבי ת"א

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה לא מוכנה לשחרר את לוסיו בקלות. הבוקר (שני) הצהיר החלוץ באמצעות האינסטגרם על רצונו לעזוב את את הקבוצה ולספורט1 נודע עוד קודם לכן על כך שבפגישה עם היועץ המקצועי אורן גולן הוא מסרב להאריך את חוזהו ומבקש לעבור לקבוצה בכירה יותר, כשהמועמדת המובילה לצרפו היא הפועל תל אביב, שמאמנה ניסו אביטן עושה מאמצים כבירים לצרפו כפי שפורסם לראשונה בספורט1.

מספר שעות לאחר הודעת החלוץ ברשת החברתית, אורן גולן התראיין בתכנית הספורט של 103FM והבהיר: "אמרתי לאיציק ניסנוב שאני לא רוצה לקבל את 300 אלף היורו, כי אני רוצה להשאיר את לוסיו אצלי. בכדורגל הישראלי למצוא חלוץ מוכח שנותן גולים קשה להשיג והפועל חדרה לא יכולה להרשות לעצמה לאבד עוגן כזה. ביקשתי ממש כטובה אישית לרדת מלוסיו וקיבלתי הבטחה כזו אתמול בלילה וגם יצא פרסום שהפועל ת"א יורדת ממנו. היום בבוקר קם אדון לוסיו והודיע לי שהפועל חדרה לא מספיק טובה לו".

אם הוא לא נעלב מלוסיו: "לפני שלוש או ארבע שנים היתי לוקח את זה ללב. הוא נחת לפני ארבעה ימים והגיע לדירה שבה הוא היה שנה שלמה. הוא התקשר אליי וביקש דירה חזרה כי 'אני לוסיו שנתן 13 גולים בעונה'. למחרת קיבל דירה חדשה. הוא גם ביקש רכב מנהלים כי האוטו שלו קטן מדי ותוך מספר שעות נחת לו רכב מנהלים. הפועל חדרה עשתה את כל מה שלוסיו ביקש. לא הבאנו את הפועל חדרה לאן שהבאנו כדי לפרק אותה, זו לא המטרה. זכותי לנסות לעשות הכל כדי להשאיר אותו".

אם לא עדיף לו למכור אותו עקב דרישתו לעזוב: "כנראה שלא תהיה ברירה. חוץ מלשים תג מחיר או סעיף יציאה אנחנו לא יכולים לעשות כלום. לא פלומיין, טאפוקו, מתיאוס או לוסיו נולדו בהפועל חדרה ומנשקים את הסמל אחרי ניצחונות. בסוף זה עסק והפועל חדרה גאה בהישגים הכלכליים שעשתה. אבו פאני הגיע אלינו בחוזה של 5,000 שקל בחודש וחזר אחרי חודשים עם חוזה ארוך טווח, דירה ורכב. טאפוקו עלה 0 שקל ונמכר ב-475 אלף דולר ופלומיין נמכר בכמעט חצי מיליון דולר. אנחנו עובדים יום ולילה ומקווה שעם עין טובה וקצת מזל נצליח להביא שחקנים טובים".


לוסיו. "כנראה שלא תהיה ברירה למכור" (אודי ציטיאט)

הבחירה באורי גוטמן, שתהיה זו עבורו עונת בכורה כמאמן ראשי: "גם אם ניסו אביטן היה נשאר הציפיות לא היו להיות בפלייאוף העליון או לסיים במקומות 1-4, המטרה הייתה להישאר בליגה. המטרה היא זהה גם עבור אורי, אני מסתכל למציאות בעיניים ואומר שהפועל חדרה רוצה רק לבסס את עצמה כקבוצה בליגת העל וכמובן לנסות לפגוע בזרים, לשחק כדורגל, להתקדם בגביע".

ההכנות לעונה: "האימונים בקצב נהדר וחדשניים, אבל עד עכשיו, טפו טפו, אנחנו ומכבי תל אביב באותו מקום בטבלה. ממה שאני מבין ולומד את אורי יום-יום, נראה הפועל חדרה מאוד טקטית סגורה, מכווצת. אורי יצטרך להשתמש בכלים שלו וזה גם תלוי באיכות הזרים שנביא, אבל נסתמך על משחקי מעבר ומתפרצות, כמו בני יהודה רק קצת יותר צנועה. נשארו אצלנו 9-10 שחקנים מהעונה שעברה ומאוד תלוי איך נפגע בזרים ומה נקבל ממכבי תל אביב. אני מאמין שאנחנו קבוצת מרכז טבלה לגיטימית בליגת העל".

על אליאל פרץ: "הגעתי עם מכבי תל אביב להסכמה על השאלה ב-100 אלף שקלים שזה המון כסף עבור הפועל חדרה, אבל אני לא יכול לשלוט ברצונות שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי