לוסיו הודיע לראשי חדרה: "לא רוצה לצאת למחנה האימונים"

לוסיו
לוסיו | דני מרון

הסכסוך בין הקבוצה של אורי גוטמן לברזילאי שמעוניין לעזוב נמשך: למרות שמחזיק בחוזה לעונה נוספת, עלול לא להמריא לבולגריה. במועדון הבהירו: "ישוחרר רק ב-300 אלף דולר". שאילת אוחיון תקועה, ההולנדי שוחרר

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)
יממה לא פשוטה עברה על הפועל חדרה. במועדון מבינים כי כבר בימים הקרובים הם עלולים לאבד את לוסיו, אחד הכוכבים הגדולים מהעונה שעברה. האחרון הודיע אתמול (שני) כי לא רק שהוא לא מעוניין בהארכת חוזהו אלא גם רוצה לעזוב באופן מיידי ולהתקדם לקבוצה בכירה יותר.


בחדרה זעמו על הפוסט שפרסם הברזילאי, וטענו להתנהלות לקויה כיוון שרק ימים ספורים קודם לכן נענתה הקבוצה לדרישותיו לקבל דירה ורכב חדשים. על פי טענת אנשי חדרה, לוסיו גם הודיע כי למרות שיש לו חוזה לעונה הקרובה הוא אינו מעוניין לצאת עם הקבוצה למחנה האימונים בשבוע הבא בבולגריה. "לוסיו צריך להבין שהוא תחת חוזה ויעזוב רק אם נקבל את מלוא ה-300 אלף דולר של סעיף השחרור שלו", הבהירו הבוקר בחדרה.


לאחרונה קיבלה הקבוצה הצעות על השחקן גם מקבוצות בטורקיה וגם בערב הסעודית, ובמועדון מקווים לסיים את הסאגה ביומיים הקרובים. היועץ המקצועי אורן גולן יערוך שיחה נוספת עם החלוץ וינסה להבין האם יש אפשרות בכל זאת להשאירו בקבוצה.


חביב אוחיון. מתאמן כרגע בבית
חביב אוחיון. מתאמן כרגע בבית"ר תל אביב (דני מרון)


גם השאלתו של השוער חביב אוחיון תקועה. האחרון אומנם חתם לאחרונה על חוזה חדש במכבי תל אביב שאף הסכימה להשאילו בחינם לחדרה, אך שכרו המשודרג מהווה מכשול במעברו לחדרה לעונה נוספת ולכן השוער מתאמן בבית"ר תל אביב/בת-ים. "אנחנו מאמינים כי אוחיון ייצא איתנו למחנה", אמרו בחדרה.


הקשר ההולנדי, קווין ואן קיפרסליוס, לא ישתתף מחר במשחק האימון מול הפועל אום אל פאחם ויחזור להולנד. הקשר לא הרשים את המאמן אורי גוטמן ושני הצדדים החליטו שלא למשוך את הישארותו בישראל והקשר כאמור לא יצורף לקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי