עידן ורד הודיע: "אמריא לארצות הברית כדי להיבדק"

עידן ורד
עידן ורד | אודי ציטיאט

הקשר אישר את הפרסום בספורט1, ופרסם בחשבון האינסטגרם שלו כי סיכם עם בית"ר ירושלים שימריא לבדיקת מומחה: "משך הטיפולים: שלושה עד ארבעה ימים". יקיר ארצי יחתום, שביעות רצון מאוחנה, בלטקסה על הכוונת

(גודל טקסט)
בבית"ר ירושלים מרוצים מאוד מהרמה שהפגינו השחקנים בניצחון 0:5 על רמת השרון במשחק אימון. רק בסוף השבוע ביקרו במועדון את היכולת במשחק האימון מול אשדוד, אבל המשחק אתמול נותן הרבה תקווה לרוני לוי, שראה אתמול גם את שחקני הרכש החדשים שלו מתחילים להציג את היכולת שהוא מצפה מהם.


במועדון מרוצים מהצורה בה תפקדה שלישיית הקישור ובעיקר מהעובדה שמיכאל אוחנה נראה טוב מאוד במשחק אתמול. רוני לוי ממשיך לחפש שחקן הגנה. בינתיים הוחלט לצרף את יקיר ארצי, קשר אחורי שנבחן בימים האחרונים והגיע ממכבי יבנה. הוא צפוי לחתום היום בקבוצה. במועדון מחכים שיעקב בריהון יחתום על חוזה רשמי באשדוד, אך הוא עדיין מציב תנאים: חוזה לשנתיים בלבד, ולא לשלוש שנים.


ז'אורז'יניו ואפונסו טיירה לא בתכניות למרות ששותפו אתמול. אם לא תימצא להם קבוצה, ייתכן שאחד מהם לא ימריא בסופו של דבר למחנה. במקביל, לוי ובניון ממשיכים לחפש מגן שמאלי. כזכור, שמו של מתן בלטקסה ממכבי תל אביב עלה. היא דורשת 900 אלף שקל ובמועדון מוכנים לשלם פיצוי נמוך יותר.

 



שביעות רצון בירושלים ממיכאל אוחנה (דני מרון)


בנושא אחר: הקשר עידן ורד אישר הבוקר את הפרסום בספורט 1, לפיו בית"ר ירושלים סיכמה איתו כי ימריא לבדיקת רופא מומחה בארצות הברית, אז יתברר האם הוא אכן לא זקוק להתערבות כירורגית שמונעת ממנו להתאמן בשל דלקת באזור כף הרגל. ורד, שהוציא את ההודעה בעקבות הודעות רבות של אוהדים שהגיעו על רקע הפרסום, כתב בחשבון האינסטגרם שלו:


"היום בלילה אני טס לארצות הברית, למרכז שמתמחה בפציעה שאני סובל ממנה בחודשיים האחרונים, 'מורטון נוירומה'. משך הטיפולים הוא שלושה עד ארבעה ימים. משם אחזור לקבוצה במחנה האימונים בפולין. תודה לכולם על ההודעות".


לאחר השתתפותו בגביע הזהב עם נבחרת טרינידד, לוי גרסיה ינחת היום בישראל ויצטרף לקבוצה, שתמריא בתחילת השבוע למחנה האימון בפולין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי