עסקת בריהון לאשדוד נסגרה: 300 אלף ש"ח עבור חצי כרטיס

בריהון
יעקב בריהון | דני מרון

הסאגה נגמרה: הקשר עובר לאשדוד ויחתום ל-3 השנים הקרובות. הירושלמים ינחתו ביום ראשון בפולין וישחקו מול ביטוביה הפולנית (שידור ישיר בספורט1). מצבו של ורד יוערך לאחר פגישה עם מומחה בארה"ב

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תצא ביום ראשון הקרוב, בשעות הבוקר, למחנה האימונים בפולין, והערב (שלישי) עסקת מכירתו של יעקב בריהון למ.ס. אשדוד נסגרה באופן סופי. במתווה העסקה, הקשר יעבור לקבוצה מעיר הנמל ויחתום על חוזה ל-3 השנים הקרובות.

סכום העסקה מוערך בכ-300,000 ש"ח, ומחצית מכרטיסו של בריהון יישאר בידי הקבוצה מהבירה במקרה של מכירה עתידית. ע"פ מקורב לעסקה, בריהון צפוי לחתום על החוזה באשדוד בימים הקרובים, ולכן לא יצא למחנה האימון בפולין.


שחקני בית"ר ירושלים. המשחקים בפולין ישודרו בחבילת הערוצים של ספורט1 (דני מרון)

בית"ר ירושלים תנחת ביום ראשון בפולין וכבר למחרת (15.7) תשחק מול ביטוביה הפולנית. ביום חמישי (18.7) היא תשחק מול אומוניה ניקוסיה. המשחק השלישי והאחרון ייערך ביום שני הבא (22.7), מול פאפוס הקפריסאית (המשחקים יועברו בשידור ישיר בחבילת הערוצים של בספורט1).

הערב ינחת לוי גרסיה בישראל ויצרף לאימוני הקבוצה מחר. ביום רביעי ייערך אימון הפתיחה לאוהדים, אז מתכוננת להגיע תהלוכה לבית וגן. מוקדם יותר אישר עידן ורד כי הוא ימריא מחר לארצות הברית כדי להיפגש עם רופא מומחה. על פי הקביעה שלו, ייקבע האם ורד יוכל להיות כשיר למשחק הראשון מול ביטוביה, או שמא הוא יזדקק למנוחה ארוכה יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי