מתחזקת: בריהון חתם באשדוד ל-3 שנים, שלומי אזולאי לשנתיים

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | מ.ס אשדוד

הקשר נפרד מבית"ר ירושלים והשלים את מעברו לקבוצה מעיר הנמל, כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1: "בטוח שנהיה קבוצה מעניינת ואטרקטיבית". אקס החיפאיות הצטרף גם הוא: "הרגשה מדהימה ומאתגרת". גם עבודי חתם

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, יעקב בריהון עזב את בית"ר ירושלים וחתם הבוקר (רביעי) לשלוש שנים במועדון ספורט אשדוד תמורת 300 אלף שקלים, כשהקבוצה מהבירה תקבל 50 אחוזים מהעברה העתידית של הקשר. בנוסף אליו, לספורט1 נודע שמצטרף נוסף לחבורה של רוני אוואט ומשה אוחיון יהיה אקס מכבי והפועל חיפה בשנה האחרונה, שלומי אזולאי שסיכם את תנאיו לשנתיים הבאות.

לפי הודעת מ.ס אשדוד, "בריהון הוא שחקן מוביל בכדורגל הישראלי ואנו בטוחים כי יהווה תוספת כוח משמעותית לקבוצה ההולכת ונבנית בימים אלו". עם חתימתו אמר בריהון: "אתגר ענק וכבוד גדול לשחק במ.ס. אשדוד, אני מחכה לפגוש את החברים החדשים ובטוח שנהיה קבוצה מעניינת ואטרקטיבית". כזכור, כבר בסוף חודש יוני דיווחנו על מו"מ בין בית"ר ירושלים למ.ס אשדוד באשר להעברת הקשר, אלא שאז השחקן עוד סירב לחתום לשלוש שנים ודרש את כרטיס השחקן ביד. 

באשר לשלומי אזולאי, לאחר שהפועל חיפה החליטה שלא להאריך את ההתקשרות עם אזולאי בן ה-29, שלמעשה סיים את חוזהו במכבי חיפה ממנה הושאל, הקשר שהחזיק במספר הצעות מליגת העל בחר לחתום לשניים במ.ס אשדוד והוא יצטרף מחר לאימוני הקבוצה. "אני רואה איזו קבוצה נבנית בעיר וזו הרגשה מדהימה ומאתגרת, מחכה כבר להתחיל", סיפר אזולאי הנרגש.

שחקן נוסף שהצטרף היום רשמית למ.ס אשדוד הוא הקשר נאור עבודי בן ה-26, שהרשים את הצוות המקצועי באימונים, הצטרף לקבוצה וחתם באמצעות סוכניו זיו שטרנברג ואריאל בוזורגי על חוזה לעונה אחת עם אופציה לשנתיים נוספות. עבודי, ששיחק בעונה החולפת בהפועל עכו, אמר: "נרגש לחזור לליגת העל ומודה לאשדוד על האמון. עכשיו חובת ההוכחה היא עליי".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי