מאמן מורה: "מכבי חיפה מועדון גדול ועדיף. נצטרך לתת הכל"

אנטה שימונדזה
אנטה שימונדזה | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

לקראת המשחק מחר בסמי עופר (19:45, שידור ישיר בספורט3) המאמן הסלובני הבהיר את עמדתו לגבי היריבה מישראל: "מכבי חיפה פייבורטית ברורה". הקפטן קוז'אר: "הם מאוד אגרסיביים. נרצה לסיים בתוצאה טובה"

(גודל טקסט)

יריבתה של מכבי חיפה, מורה הסלובנית נחתה היום (רביעי) בנמל התעופה בן גוריון, לקראת משחקה מחר (19:45, שידור ישיר בספורט3) נגד הירוקים בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית. הקבוצה הסלובנית סיימה בעונה שעברה את הליגה המקומית במקום רביעי והעפילה גם לחצי גמר הגביע. בשנת 2013 הוקמה מחדש לאחר הליך פירוק, וסללה את דרכה חזרה לצמרת הכדורגל הסלובני היישר מהליגה השלישית במדינה.

אנטה שימונדזה, מאמן הקבוצה כיום ובעברו אימן את מאריבור, כשתחתיו שיחק סינטיהו סלליך, כיום במדים הירוקים של חיפה. לקראת ההתמודדות מחר המאמן האורח אמר: "השבוע אנחנו בקצב תחרותי ואיפה שתכננו להיות. אנחנו מצפים למשחק בקוצר רוח, כמו שציפינו לראות איך זה לשחק באירופה ולהראות את זה. מכבי חיפה היא פייבוריטית ברורה והמשחק הראשון בבית".

בתקופתו במאריבור פגש את מכבי תל אביב והתייחס למפגש: "בעבר גם מכבי תל אביב הייתה פייבוריטית כשאימנתי את מאריבור וניצחנו. יש לנו שחקנים צעירים והיסטוריה לא גדולה. אנחנו גדלים משנה לשנה וזה שונה מהמצב שהייתי במאריבור. החום לא בעיה, הלחות כן. אין לנו מה לעשות עם זה, נצטרך לתת הכל. יש לחיפה שחקנים טובים והם ביצעו רכש והביאו חמישה שחקנים חדשים. ואנחנו מכרנו את השחקן הכי טוב שלנו – החלוץ רוק סירק. אחרים יקבלו צ'אנס וינסו להוכיח. הבאנו שלושה חדשים כשאחד לא רשאי לשחק. נחסר שחקן משמעותי, אבל נקווה לטוב"

דולב חזיזה. משחקני הרכש שהמאמן הסלובני הזכיר (מאור אלקסלסי)
דולב חזיזה. משחקני הרכש החדשים שהמאמן הסלובני הזכיר (מאור אלקסלסי)

"אנחנו רוצים לחזור עם תוצאה חיובית. ההגנה תהיה עניין של חיים ומוות כי מכבי חיפה מועדון גדול ועדיף. אבל היינו בחיסרון לעיתים קרובות והצלחנו לקחת את המשחק למקום חיובי עבורנו. מה שחשוב הוא שנבוא למשחק ברוח חיובית. זה חשוב גם לשחקנים וגם לאנשי המועדון, בגלל שאנחנו צריכים להיות מודעים לזה שאנחנו משחקים נגד יריבה גדולה, אבל גם מודעים לאיכויות שלנו"

אלן קוז'אר, קפטן מורה אמר: "מכבי חיפה משחקת כדורגל התקפי. הם מאוד אגרסיביים, יש להם קהל טוב ודוחף. אנחנו מוכנים אליהם. מזג האוויר דומה לזה שיש לנו בקיץ. אנחנו רגילים ולא מתייחסים למזג האוויר. מכבי חיפה פייבוריטית, זה ברור, אבל נרצה לסיים בתוצאה טובה כדי להביא את ההכרעה הביתה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי