גולן: "הישארותו של לוסיו זאת אמירה של הפועל חדרה"

לוסיו
לוסיו | אודי ציטיאט

במועדון מאושרים מהישארותו של הברזילאי, ששוכנע ע"י נציגיו לחתום על חוזה משודרג. המשימה הבאה: אליאל פרץ, מוחמד אבו פאני ויהב גורפינקל. אסי גומה לא יצא למחנה האימונים ויחפש קבוצה חדשה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אנשי הפועל חדרה נשמו לרווחה אמש (חמישי) לאחר שסיכמו רשמית על הישארותו של החלוץ הברזילאי לוסיו מרניאו. על פי אנשי חדרה השיחה בין הצדדים הוגדרה כטובה, לאחר שנציגיו של השחקן המליצו לו להישאר עונה נוספת בקבוצה של אורי גוטמן.

השחקן זכה לשדרוג של 50 אלף דולר בחוזהו. היועץ המקצועי של המועדון, אורן גולן, שחשש מאוד מאיבוד החלוץ הברזילאי, היה שבע רצון ואמר: "נכון שרצינו שלוסיו יישאר איתנו מספר שנים כי אנחנו באמת אוהבים אותו אבל גם העובדה שיישאר איתנו עונה נוספת ויעזור לנו לשרוד בליגה מעט מרגיעה אותנו. הישארותו כאן חרף החיזורים ממועדונים אחרים זאת אמירה של הפועל חדרה".

פרט ללוסיו, חדרה החתימה עוד שלושה שחקנים בדמותם של אילון אלימלך, יגיל אוחנה ויונתן לוי, ומתכננים להחתים לפחות שחקן נוסף עד היציאה למחנה בתחילת שבוע הבא.


אליאל פרץ. המטרה הבאה של חדרה (דני מרון)

בחדרה ממשיכים לנהל שיחות עם קשר מכבי תל אביב אליאל פרץ ומקווים שיוריד את הדרישות הכספיות שלו. חדרה תצטרך לשלם 100 אלף שקלים השאלה למכבי תל אביב, במידה והעסקה תצא לפועל. בנוסף גולן עצמו מתכוון לפנות בסוף השבוע לראשי מכבי חיפה בבקשה להשאיל את המגן יהב גורפינקל והקשר מוחמד אבו פאני.

גורפינקל שכלל לא נכלל בסגל נגד מורה הסלובנית עשוי לבקש בעצמו לעבור לחדרה. למחנה של הקבוצה ייצאו שני מגנים שמאליים בדמותם של אביב סלומון ואשרף רבאח, אך רק אחד מהשניים יחתום בקבוצה. גם שוער מכבי תל אביב, חביב אוחיון, שסיכם את תנאיו בחדרה צפוי לצאת עם הקבוצה.

בנוסף, בחדרה הוחלט כי הבלם ינון אליהו והחלוץ יניב מזרחי ייצאו עם הקבוצה למחנה, ולאחריו יוחלט אם להחתימם. מזרחי שיחק בעונה שעברה בעירוני רמת השרון ואילו אליהו שיחק בהפועל עכו. מי שלא ייצא עם הקבוצה הוא החלוץ אסי גומה, שנחשב לאחד הסמלים של המועדון, כאשר היה זה שהוביל אותו מליגה א' לליגת העל. גומה הושאל להפועל אשקלון כבר בחלון ההעברות האחרון, ולאחרונה קיבל מסר המאמן שהוא אינו בתוכניות לעונה הקרובה, וכי הוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה חדשה.

אסי גומה. יעזוב את חדרה לאחר ארבע עונות באדום (אריאל שלום)
אסי גומה. יעזוב את חדרה לאחר ארבע עונות באדום (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי