הפועל ת"א ויתרה על לוסיו, אלטמן וקאניוק מתקרבים

לוסיו
לוסיו | דני מרון

הברזילאי של הפועל חדרה לא יצטרף לאדומים: "לא נשלם 300 אלף דולר על חלוץ בן 31". משא ומתן מתקדם עם צמד הלגיונרים, סימני שאלה סביב עתידם של דגני וגוטליב לפני מחנה האימונים בפולין

(גודל טקסט)

הברזילאי של הפועל חדרה, לוסיו מרינאו לא יצטרף להפועל תל אביב. החלוץ סומן ע"י מאמנו לשעבר, ניסו אביטן כרכש שישדרג את חוליית ההתקפה, אך בעקבות אירועי הימים האחרונים, ולאחר שהחליט באופן מפתיע להאריך את חוזהו בקבוצה הצנועה מהשרון, האדומים ימשיכו הלאה ויחפשו חיזוק אחר: "לא נשלם 300 אלף דולר וחוזה ארוך טווח לחלוץ בן 31. ניסו מבין את המצב" אמר גורם במועדון.

הקבוצה תמריא ביום ראשון למחנה האימונים בפולין, כשעדיין סימני שאלה רבים ממשיכים לרחף מעל תמונת הסגל לעונה הקרובה. בחוליית ההגנה, עדיין לא ברור מי מצמד הבלמים, אדי גוטליב ואוראל דגני, ימשיך במועדון. 

האדומים ממתינים להצעה כספית משודרגת עבור גוטליב מהקבוצה הרוסית אורנבורג, ומאמינים שלמרות הסאגה הארוכה, קפטן הקבוצה אוראל דגני יישאר גם בעונה הבאה: "דגני ימשיך בהפועל תל אביב" אמר גורם במועדון. "הוא לא יחפש הרפתקאות בהפועל באר שבע או בית"ר ירושלים והובהר לו שרוצים אותו כאן. למרות זאת, סעיף השחרור שלו עדיין פתוח ובכדורגל הכל יכול לקרות".


עומרי אלטמן. מתקרב חזרה לתל אביב (עדי אבישי)

בינתיים, האדומים ממשיכים לנהל מגעים עם הנהלת פאחטקור האוזבקית, ומקווים לפריצת דרך בשיחות על גידי קאניוק. בנושא עומרי אלטמן, מסתמן שרוב התנאים סוכמו וכעת האדומים מחכים להסדר השחרור שלו מפנאתנייקוס היוונית: "אלטמן רוצה לחזור להפועל והמעבר קרוב. הכל תלוי עכשיו בתנאי העזיבה שלו מפנאתנייקוס. כשהוא שיחק כאן הוא השפיע מאוד מקצועית".

נכון לעכשיו, הקבוצה דיללה מעט את הסגל ומקווה להסדיר את השחרור של אחמד עבד ועבדי פראחת לפני הטיסה לפולין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי