פחתו הסיכויים שאלו יחתום במכבי ת"א, ניסיון לצרף מגן זר

דור אלו
דור אלו | דני מרון

שחקן ב"ש מתרחק ממעבר לאלופה על אף שכבר נכח במחנה האימונים, נשקלת האפשרות להקפיא את ניקוליץ' כדי לפנות מקום גם לחלוץ. החל מ-18:55, ישיר בספורט1: משחק הכנה אחרון במירלו נגד ספרטה רוטרדם

(גודל טקסט)

הסיכויים לצירופו של המגן דור אלו למכבי תל אביב, פחתו היום (ראשון) באופן משמעותי. כידוע, אלו החל את המבדקים הרפואיים במדי הצהובים עוד ביום רביעי והמשיך בסדרה נוספת כאן בישראל, בחמישי ובשישי לאחר ששב מהולנד, אלא שעד כה טרם נתקבלו כל תוצאות הבדיקות המקיפות שנערכו לו בקבוצה.

למרות האמור לעיל, כפי שכבר פורסם בספורט1, החלו החיפושים אחר מגן ימני זר שיחזק את הקבוצה, בעקבות עזיבתו של אלי דסה. נכון לעכשיו מסתמן שבמכבי ינסו לחפש מגן אחר ואם לא תהיינה התפתחויות דרמטיות אחרות, אלו לא יוחתם בסופו של דבר.

הבאת מגן זר לא תשאיר מקום לצירוף חלוץ זר ובהחלט נבחנת גם המחשבה להקפיא את הקשר הסרבי אורוש ניקוליץ', שמאז שחתם בינואר האחרון עדיין לא זכה לערוך הופעת בכורה עקב פציעות. גם החתמת בלם זר אחר במקומו של ז'איר אמאדור נמצאת על הפרק, לאור רצון הפורטוגלי לעזוב את הקבוצה ולחזור לספרד. ללא כל קשר, מי שנפרד היום רשמית בהשאלה לעונה נוספת הוא השוער חביב אוחיון, שימשיך בהפועל חדרה.


אלו. לבש צהוב-כחול לכמה שעות, אבל כנראה שלא יצטרף (טוויטר)

הקבוצה עצמה תערוך הערב (18:55, שידור בספורט1), את משחק האימון האחרון שלה במסגרת המחנה במירלו, כאשר תפגוש את ספרטה רוטרדם ההולנדית. אחרי שני הפסדים רצופים במחנה, ירצו שחקני האלופה, לסיים את המחנה בטעם טוב, כאשר בשבת הקרובה כבר מצפה להם המשחק הרשמי הראשון לעונה החדשה, כאשר יפגשו את מחזיקת הגביע בני יהודה, למשחק אלוף האלופים במושבה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי