אוסידון: "הסיטואציה בין ברקוביץ' לראש העיר לא ניתנת לגישור"

דורון אוסידון
דורון אוסידון | ערן לוף

לאחר שסיכם על רכישת הפועל ראשון לציון מידיו של כדורגלן העבר, העומד בראש קבוצת הניהול לקח צעד אחורה והבהיר: "בשלב הזה אין ביכולתי להיות עוד חלק מהמתווה של העסק. מקווה כי הנושא ילובן וייפתר"

(גודל טקסט)

לאחר שסיכם על רכישת הפועל ראשון לציון מידיו של אייל ברקוביץ', דורון אוסידון הודיע היום (ראשון) כי הסאגה בין אייל ברקוביץ' לראש העיר אינה ניתנה לגישור והוא אנשיו יורדים מהעסקה.

אוסידון מסר: "הגעתי לראשון לציון מכוונה טובה ורצון להעמיד קבוצה שתתמודד על עלייה לליגת העל. לעיר הרביעית בגודלה בישראל מגיע מועדון מפואר והתכוונתי להעצים אותו באמצעות השקעה במחלקות הנוער וטיפוחן כחממה לגידול כישרונות לבוגרים.

לצערי, הסיטואציה שנוצרה בין הבעלים אייל ברקוביץ' ובין עיריית ראשל"צ היא בלתי ניתנת לגישור בשלב זה. אני מבקש להודות הן לאייל על האמון שנתן בי, והן לראש עיריית ראשל"צ מר קינסטליך, ולמחזיק תיק הספורט מר שלום על הכוונות הטובות והרצון לסייע בזמן הקצר של ההכרות שלנו.

אני מקווה כי הנושא ילובן וייפתר בין הצדדים, אך בשלב הזה אין ביכולתי להיות עוד חלק מהמתווה של העסקה. אני משאיר את הדלת פתוחה למי מהצדדים, ככל שנושא השליטה על המועדון תוסדר, ומאחל להם ולמועדון הצלחה מעומק ליבי", סיכם אוסידון.

אוסידון ואנשיו כבר החלו בניית הקבוצה, אולם אז הגיע ראש העיר, רז קינסטליך, והודיע כי הוא מתנגד להחלפת הבעלים מחשש לעתידה של מחלקת הנוער. ברקוביץ', מצדו, הבהיר שאם העסקה לא תצא לפועל, הוא יודיע על פירוק הקבוצה כולל מחלקת הנוער ואילו בעיריית ראשון לציון איימו בתביעה.


אייל ברקוביץ' (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי