אחרי 11 שעות, בית"ר הגיעה למחנה האימונים. חוגג ינחת

מיכאל אוחנה, עלי מוחמד ושחקני בית"ר ירושלים
מיכאל אוחנה, עלי מוחמד ושחקני בית"ר ירושלים | דני מרון

השחקנים הגיעו למלון בפולין שמוקף במגרשי אימון, בדרך צפו בגמר בווימבלדון: "קשה להתלונן על התנאים". בשני: משחק אימון נגד ביטוביה הפולנית (18:55, שידור ישיר בספורט1)

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים ממתינים להגעתו של הבעלים משה חוגג למלון בפולין, לשם הגיעה הקבוצה. שחקני הקבוצה הגיעה למלון מיסטרל ספורט, סמוך לשעה עשר בערב, אחרי 11 שעות מאז ההמראה מישראל, זאת בעקבות עיכוב קטן בהעברה מורשה לגדנסק. לרשות השחקנים עומדים מגרשי אימון ברמה גבוהה ומגרש מרכזי בו תערוך הקבוצה את משחקי האימון שלה.

חלד גדול מהשחקנים ניצל את ההפוגה בין הטיסות לצפייה במשחק הגמר בווימבלדון ועם ההגעה למלון השחקנים חולקו לחדרים בזוגות. אנטואן קונטה ופרדי פלומיין שהו יחד. אפונסו טיירה שהצטרף למחנה למרות שאינו בתכניות מחפש קבוצה במקביל. עידן ורד הגיע במלון בפולין כבר בשעות הצהריים והוא זקוק למנוחה של שבועיים-שלושה לפחות. "המסע היה מפרך, אבל קשה להתלונן על התנאים כאן", סיכם אחד השחקנים.

מחר (שני, 18:55, שידור ישיר בספורט1) תקיים הקבוצה משחק אימון מול ביטוביה הפולנית, בחמישי היא תתמודד נגד אומוניה ניקוסיה ובשני היא תשחק מול פאפוס הקפריסאית (כל המשחקים של הקבוצה יועברו בשידור ישיר בלעדית בספורט1).


במועדון מחכים למשה חוגג (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי