פרקליטו של גלבאן מסר: "השחקן ומשפחתו החליטו לעזוב את ישראל"

פדרו גלבאן
פדרו גלבאן | אודי ציטיאט

הארגנטינאי בחר שלא להמתין לבית הדין ולעזוב מרצונו. עו"ד תומר ורשה כתב: "מצטער מאד על כך שמשפחת גלבאן החליטה לוותר על ההליך המשפטי, אך הוא בהחלט מבין זאת לאור הדרך המשפילה שמשרד הפנים נהג בהם"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

נראה שסאגת פדרו גלבאן בדרך לסיומה, אך הסוף עצוב במיוחד. הכדורגלן הארגנטינאי ומשפחתו הודיעו היום (שני) לעו"ד תומר ורשה כי החליטו לעזוב את ישראל מרצונם ולא להמתין להכרעת בית המשפט בעניינם.

משפחת גלבאן ציינה כי החליטה לעשות כן למרות התמיכה הרחבה שקיבלה מהציבור הרחב, ולמרות שההליך המשפטי בעניינה הצליח להשאירה בארץ בינתיים ועד להחלטה אחרת, בניגוד לעמדתו התקיפה של משרד הפנים.

גלבאן ומשפחתו כמובן שהיו מעדיפים ששר הפנים יעניק להם מעמד קבוע בארץ, אך לאור סירובו העיקש של השר ולמרות הצו שקיבלו מביהמ"ש שמותיר אותם בישראל לצורך הדיון המשפטי, הם אינם מעוניינים להישאר בחוסר ודאות ומעדיפים להמשיך את חייהם המשפחתיים במקום אחר, בראש מורם.


משפחת גלבאן מעדיפה להמשיך את חייהם במקום אחר, בראש מורם (עדי אבישי)

עו"ד ורשה מסר כי הוא מצטער מאד על כך שמשפחת גלבאן החליטה לוותר על ההליך המשפטי, אך הוא בהחלט מבין זאת לאור הדרך המשפילה שמשרד הפנים נהג בהם, ובייחוד לאור האפליה הקשה של גלבאן מול שחקנים אחרים. פדרו גלבאן ראוי ליחס טוב יותר ואני מאחל לו שיצליח בכל אשר יפנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי