נתניה הודיעה לפירקל על שחרורו, אופציית מנחם עדיין קיימת

סימון פירקל
סימון פירקל | Sebastian Patter/Bongarts/Getty Images

המגן לא יצטרף ובוחן הצעות מגרמניה ומאוסטריה. סוכנים מציעים לקבוצה מגנים זרים, כשגם מגן מכבי חיפה עדיין בתמונה. שביעות רצון מרוי קורין: "יוכל להשתלב לאט לאט". הקבוצה תשוב ארצה ברביעי בלילה

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה הודיעה באופן רשמי לאחר משחק האימון נגד א.א.ק אתונה למגן השמאלי הנבחן, סימון פירקל כי הוא משוחרר והקבוצה לא תחתימו. פירקל, שיחק מול היוונים במשך מחצית שלמה ואף מנע שער לחובת קבוצתו, אך בקבוצה לא ראו בו כמגן השמאלי הנוסף של הקבוצה והאוסטרי ישוב היום לגרמניה ועשוי להצטרף להיידנהיים מהליגה הגרמנית השנייה, כשכזכור גם שטורם גראץ הגישה עליו הצעה, אך נמוכה יותר.

בנוסף, המגן לא פוסל אפשרות להישאר בישראל אם יזכה להצעה, כישנם סיכויים נמוכים, שנתניה תחזור לאופציית פירקל, אם לא תמצא מגן, אך ההערכות הן שהדבר לא יקרה. המגן השמאלי, בן תורג'מן, הצטרף אך לא שותף אתמול ונמצא בכושר משחק לקוי, לאחר שלא ערך הכנה מסודרת לעונה והוא צפוי להשתלב בהדרגה, כשבמקביל, ג'ונתן בורנשטיין, לא רוצה לעזוב. בנתניה עוקבים אחר ההתפתחויות בסוגיית סאן מנחם, כשגם מספר סוכנים מציעים לקבוצה מגנים זרים.

בקבוצה הביעו שביעות רצון מהשתלבותו של הקשר הצעיר רוי קורין במשחקי ההכנה, כאשר מבין שחקני קבוצת הנוער שיצאו למחנה, הוא זכה למספר הדקות הרב ביותר. "הוא הוכיח שהוא יכול להשתלב בקבוצה לאט לאט", אמרו במועדון.


בנתניה עוקבים אחר ההתפתחויות בסוגיית סאן מנחם (מאור אלקסלסי)

גיא מלמד, התריע על כאבים בשריר ובהחלטה משותפת עם הצוות הרפואי, הוחלט שלא לסכנו, אך בקבוצה ציינו שאין מדובר בפציעה חמורה ובשלב זה, החלוץ לא ייבדק. בכלל, בנתניה יצאו שבעי רצון מהמחנה לאור היכולת ולקחו לחיוב את המשחק אתמול מול היריבה החזקה, בו עמדו בצורה טובה לאורך מרבית הדקות.

הקבוצה תשוב ארצה ביום רביעי בלילה, להמשך ההכנות לקראת משחק גביע הטוטו, מול הפועל חיפה ביום שבת בעוד כשבוע וחצי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי