ניק בלקמן: "הציפיות עכשיו גדולות יותר, אני מאוד מתרגש"

ניק בלקמן
ניק בלקמן | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

השחקן החדש-ישן של מכבי תל אביב ערך ראיון ראשון באתר הרשמי: "מקווה לתת את חלקי כשאצטרך וזה כיף גדול לחזור, אני מבין את האחריות שבאה עם זה לאחר העונה המוצלחת שהייתה"

(גודל טקסט)

ניק בלקמן שחזר למכבי תל אביב לאחר עונה בספורטינג חיחון ערך הערב (רביעי) ראיון ראשון באתר הרשמי של הצהובים ולא הסתיר את התרגשותו לחזור לישראל: "אני מרגיש מעולה, יש לי היכרות עם המועדון הנפלא לחזור לכאן שוב. עקבתי מקרוב, צפיתי בהצלחה שלכם."

"השיא שקבעתם מדהים וכמובן הזכייה באליפות. כמות הנקודות הייתה אדירה וזו הייתה עונה נהדרת, ראיתי כמה הקבוצה מגובשת, אני חושב שזה היווה מפתח חשוב בהצלחה של העונה האחרונה".

"ראיתי גם שלמרות שהקבוצה זכתה בליגה היא המשיכה לדחוף קדימה גם בשבועות האחרונים למרות שהליגה כבר נגמרה אבל הקבוצה המשיכה לקבוע שיאים בכל פעם. זו מנטליות נפלאה ואני שמח לקחת חלק בה. אני מאוד מתרגש, שיחקתי כאן לפני שתי עונות אני מבין את הציפיות כשאתה משחק במכבי אני מבין את האחריות שבאה עם זה לאחר העונה המוצלחת שהייתה הציפיות עכשיו גדולות יותר והאוהדים רוצים שנזכה האליפות שוב ושהעונה הבאה תהיה חזקה יותר מהקודמת. אני נענה לאתגר ומקווה לתת את חלקי כשאצטרך וזה כיף גדול לחזור".


"כיף גדול לחזור". ניק בלקמן (האתר הרשמי)

מצפה לקאות את הקהל הצהוב שוב: "אני לא יכול לחכות לראות אותם כבר, אוהדים נהדרים ואיתם מאחורי הקבוצה כפי שעשו בשנה שעברה, מקווה שתהיה הצלחה גדולה יותר בעונה הקרובה דיברתי עם ארון שויינפלד ועם שרן (ייני) בקצרה. אז אני מתרגש לראותם וכמובן שיש פה פרצופים מוכרים מהתקופה שהייתי, ויש גם שחקנים חדשים. אז אני רק מחכה להתחיל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי