אילון אלמוג מרשים את ולדימיר איביץ' ועשוי להישאר במכבי ת"א

אילון אלמוג
אילון אלמוג | מכבי תל אביב האתר הרשמי

שחקן ההתקפה שחזר מעונת השאלה בחדרה מגלה יכולת טובה באימונים, ובמועדון סירבו עד כה להצעות של שתי קבוצות לגביו. הצהובים עדיין בוחנים את כושר המשחק של בלקמן, כעס גדול על העירייה: "המצב לא נורמלי"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב, תפגוש את קלוז' הרומנית, בסיבוב המוקדמות השני, של ליגת האלופות, כך נקבע אמש (רביעי), לאחר שהרומנים ניצחו 1:3 בביתם והדיחו את אסטנה הקזחית. המשחק הראשון יערך ברומניה, ביום רביעי, ב-24 בחודש כאשר הגומלין יערך שישה ימים לאחר מכן, יום שלישי ב-30 ביולי באצטדיון נתניה.

הצהובים יערכו הערב אימון נוסף לקראת משחק אלוף האלופים, נגד מחזיקת הגביע בני יהודה במוצאי השבת הקרובה (20:25, שידור ישיר בספורט1), באצטדיון המושבה. המאמן ולדימיר איביץ' יחסר מספר שחקנים פצועים ביניהם המגן השמאלי אנריק סבוריט, שטרם החלים מהפציעה בשריר הארבע ראשי ברגלו.

מי שמרשים מאוד את הצוות המקצועי לאחרונה, הוא שחקן ההתקפה איילון אלמוג, שמגלה יכולת גבוהה מאוד באימונים האחרונים ובמחנה האימון שנערך בהולנד ועד כה סירבו ראשי מכבי ת"א, לבקשות של שתי קבוצות לפחות, להשאיל את אלמוג לשורותיהן ונכון לעכשיו נראה שהוא עשוי להישאר בסגל הצהובים לעונה הקרובה ולא להיות מושאל כפי שתוכנן בתחילה.


יפתח את העונה במכבי תל אביב. אילון אלמוג (האתר הרשמי)

חלוץ הרכש היהודי-אנגלי, ניק בלקמן שסיכם לשנתיים, ערך אמש אימון ראשון עם הקבוצה. בשלב זה לא ידוע באיזה כושר נמצא האנגלי ורק בימים הקרובים תתברר מידת כשירותו, לתקופה הקרובה.

נושא נוסף שמטריד מאוד את מנוחתם של ראשי האלופה, הוא נושא החזרה הרשמית של הקבוצה לאצטדיון בלומפילד. עד היום, כחודש ושבוע לפני פתיחת הליגה, טרם נחתם הסכם רשמי בין הצדדים ובמכבי תל אביב הבהירו לראש העיר רון חולדאי, כי ללא ציון מפורט של תאריך יעד לסיום העבודה באצטדיון, אין סיכוי שהצהובים יחתמו על ההסכם.

כל פרטי ההסכם של הצהובים מול העירייה כבר נסגרו, אך בלי שיירשם תאריך המסירה עליו מתחייבת העירייה, הבעלים מיטש גולדהאר, לא מסכים לחתום על החוזה. אי החתימה על ההסכם, היא זו שמעכבת את מכירת המנויים לאוהדים, שכן במועדון לא יתחילו במכירה, עד שלא יתברר תאריך היעד לפתיחת האצטדיון.


ערך אימון ראשון עם הקבוצה, עדיין לא ברור באיזה כושר משחק הגיע. ניק בלקמן (האתר הרשמי)

"זה פשוט מצב לא נורמלי" אמר בכעס גורם במכבי תל אביב. "העירייה שאחראית על הבנייה של בלומפילד, לא מוכנה להתחייב בכתב על תאריך סיום העבודה ואף אינה מוכנה לנקוב בתאריך כזה או אחר, שבו האצטדיון יהיה מוכן ואפשר יהיה לשחק בו".

"אנחנו לא מתרשמים מסיסמאות או הצהרות של חולדאי, בכנס כזה או אחר, כי בכל פעם שרצינו להעלות את התאריכים על הסכם חתום ראש העיר סרב לחתום. ראש העיר גם לא מוכן להתחייב לשום פיצוי, במקרה שהאצטדיון לא ייפתח בזמן, לפי ההבטחות של אנשי העירייה, מה נעשה אז מול האוהדים שלנו?", הוסיף הגורם.


כעס גדול במכבי תל אביב על העירייה בנושא אצטדיון בלומפליד (אלוני מור)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי