צפו: בית"ר ירושלים הרשימה וניצחה 1:3 את אומוניה ניקוסיה

בית"ר ירושלים נגד אומוניה
בית"ר ירושלים נגד אומוניה | דוברות בית"ר ירושלים

הקבוצה של יוסי בניון ורוני לוי הצטיינה במחנה האימונים גם נגד הקפריסאים. אזולאי כבש ראשון (7), קינדה הכפיל (31), וקונסטנטין קבע את תוצאת המשחק בשער בכורה (75), בסיום אמר: "מחכים בקוצר רוח לחזור לטדי"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים פגשה הערב (חמישי) בפולין את אומוניה ניקוסיה מקפריסין למשחק הכנה במסגרת מחנה האימונים שהיא עורכת בגדנסק. שחקניו של רוני לוי ניצחו 1:3 תוך שהציגו כדורגל טוב. נראה שהקבוצה שנבנתה בבירה הולכת ומתחברת. 


הבית"רים נראו מגובשים ומתואמים, והקבוצה שלטה במשחק כבר מהפתיחה, תוך שהגיעה למצבי הבקעה. מיכאל אוחנה וגדי קינדה פגעו בקורה בדקות הראשונות של המשחק, ושלומי אזולאי העלה את הירושלמים ליתרון שבע דקות מהפתיחה. קינדה שפגש את הקורה פעם נוספת, כבש את השני של הצהובים-שחורים בדקה ה-31. שי קונסטנטין פגע בעמוד בפעם הרביעית במשחק ושניות לפני השריקה להפסקה, צימק לנג ל-2:1. לוי גרסיה המחליף מצא גם הוא את העמוד במהלך המחצית השנייה. 


הירושלמים כבשו את השלישי בדקה ה-75. זה היה שער הבכורה של שי קונסטנטין בקבוצה, אחרי שבעט כדור חופשי שפגע בחומה הקפריסאית וחדר פנימה. משחק ההכנה הבא של הירושלמים יהיה נגד פאפוס הקפריסאית, בתחילת השבוע הבא.



קונסטנטין אמר לאחר המשחק: "שיחקנו הערב נגד יריבה מצוינת, יותר טובה מהיריבה הקודמת. שלטנו מתחילת המשחק והגענו למצבים. היינו מסוכנים ליד השער, וזה בא לידי ביטוי בתוצאה. האווירה על המגרש מצוינת, וגם מחוצה לו. אני באופן אישי מרגיש כמו בבית. הם אנשים מדהימים שקיבלו אותו בזרועות פתוחות. נשאר לנו מבחן אחרון מול פאפוס, והדבר הכי חשוב הוא שאנחנו מחכים בקוצר רוח לחזור לטדי ולרגש את כל הקהל. אני מקווה שנביא לידי ביטוי את היכולת הזאת גם בארץ"
 




שלומי אזולאי (דני מרון)


מהלך המשחק
בדקה השנייה הזדמנות טובה לבית"ר ירושלים, פרדי פלומיין בעט ממצב טוב, מעל המשקוף. בדקה השביעית, מיכאל אוחנה בעט חזק מ-15 מטרים לקורת שער אומוניה ומייד אחר כך,  פלומיין בעט חזק לקורה, שלומי אזולאי עט על הכדור החזר וגלגל אותו מחמישה מטרים לרשת, 0:1 לבית"ר. בדקה ה-22, קינדה בעט כדור קשתי נהדר מ-18 מטרים, למשקוף השער הקפריסאי.


בדקה ה-31, 0:2 לבית"ר ירושלים. שלומי אזולאי התנהל עם כדור ברחבה, שלח לעברו של גדי קינדה החופשי שבעט מקרוב לרשת. בדקה ה-44, קונסטנטין פרץ מימין ובעט אלכסונית מ-16 מטרים, הכדור פגע במשקוף, ניתז לקורה והורחק. על סף השריקה להפסקה, לנג נגח לרשתו של ניצן וצימק את יתרון הבית"רים ל-1:2. בדקה ה-64 גרסייה הדביק עוד כדור לקורת שער אומוניה. בדקה ה-75, 1:3 לבית"ר ירושלים. יוסי קונסטנטין בעט כדור חופשי מ-22 מטרים שפגע בדרכו בחומה הקפריסאית וחדר לרשת. 



שחקני שתי הקבוצות. השתיים עורכות מחנות אימונים בפולין (דוברות בית"ר ירושלים)


הרכב בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, אור זהבי, אנטואן קונטה, מקסים גרצ'קין, דן אייבינדר, עלי מוחמד, גדי קינדה, מיכאל אוחנה, פרדי פלומין, שלומי אזולאי. כן שותפו: לוי גרסייה, אנתוני וארן, לירן רוטמן, דניל שיבאקוב, יקיר ארצי, אפונסו טיירה, שלום אדרי ותמיר עדי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי