כץ: "העניין מול תמאש לא היה כספי. מקווה שלאלה ימשיך כך"

מהראן לאלה
מהראן לאלה | ערן לוף

בעלי הפועל חיפה התראיין ב-103FM והתייחס להארכת חוזהו של הבלם הרומני: "רצינו להבהיר דברים שכבר נחתמו קודם". וגם: על החלוץ ששב מהשעיה ומרשים באימונים והתרשמותו מיכולת הקבוצה עד כה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)
מספר שעות לאחר שהפועל חיפה הצליחה להגיע עם גבריאל תמאש לסיכום על הישארותו במועדון והבלם חתם על חוזה חדש לעונה הקרובה, בעלי המועדון, יואב כץ, התראיין בתכנית הספורט ב-103FM, יממה לאחר שהגיע לרומניה מארצות הברית, וסיפר כיצד הדברים הבשילו לכדי חתימה של הרומני שכבר ביקש להשתחרר.


"אני לא חושב שהעניין היה על כסף, אלא להבהיר דברים שכבר נחתמו קודם", אמר כץ על הבלם שבמועדון כבר חששו שלא ילבש את מדי הקבוצה בעונה הקרובה, "אם החוזה שנחתם כולל נהג צמוד? עדיין לא, אבל יכול להיות שבעתיד. אני צוחק כמובן", הבהיר הבעלים.


התרשמותו ממחנה האימונים: "ישנו רק 3-4 שעות בקושי בלילה הראשון ועדיין הקבוצה שיחקה מצוין במשחק הראשון. ניצחנו 1:3 קבוצה מהליגה השנייה, קבוצה עם שאיפות לעלות ליגה. נגיד ככה, בינתיים הדברים נראים טוב מאוד".


כץ, שזהו לא סוד כי מאוד רצה שמהראן לאלה יהיה חלק מהסגל העונה, גם התייחס לצמד שכבש החלוץ במשחק ההכנה: "אני רוצה אותו ובהתחלה המאמן הטיל בכך ספק, אבל היום הוא שמח שהוא הגיע למחנה האימונים ואני מקווה שהוא ימשיך ככה במהלך העונה".





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי