לחץ בחדרה: "חייבים לסגור את נושא הבלם עד סיום המחנה"

אורי גוטמן, רון קלר
אורי גוטמן, רון קלר | דני מרון

הקבוצה של אורי גוטמן תפגוש את בני סכנין למשחק אימון ולאחריו תתקבל החלטה לגבי הבלם עלי סיסאי. המאמן רוצה את לבחון את דויד רוצ'לה שמוכן להגיע רק לחתימה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה תקיים היום (שישי) את משחק האימון השני שלה במחנה האימונים בבולגריה, כשהיריבה הפעם תהיה בני סכנין. בסגל של המאמן אורי גוטמן קיים מספר גדול של שחקנים נבחנים, כאשר חלקם הותיר רושם טוב על צוות האימון, ובמיוחד הבלם ינון אליהו, המסוגל לשחק גם בעמדת המגן, דבר אשר עשוי לגרום להחתמתו בקבוצה.

הקשר הצעיר גלעד אברמוב, שלא זכה להרבה הזדמנויות בעונה החולפת מניסו אביטן, צד דווקא את עיניו של גוטמן, שעשוי להשאירו בסגל הקבוצה. בנוסף, הקבוצה מהשרון תבחן הערב פעם נוספת את הבלם עלי סיסאי, ורק לאחר המשחק תתקבל החלטה לגביו. בכל מקרה, בהפועל חדרה מעוניינים בבלם הספרדי דויד רוצ'לה, עליו פורסם אתמול לראשונה בספורט1. השחקן מעוניין להגיע לארץ רק על מנת לחתום בקבוצה, ואילו גוטמן מעוניין לבחון אותו במספר ימי התרשמות. רוצ'לה שיחק בשנים האחרונות בליגה התאילנדית, ובעברו היה חצי עונה בהפועל תל אביב.

בינתיים, הקשר אליאל פרץ, שחתם לאחרונה על חוזה לשנתיים בקבוצה, הגיע אתמול למחנה וייקח חלק במשחק נגד סכנין. בהמשך היום יגיע גם אקס מכבי נתניה, דידייה קוגבנייה והוא צפוי להפוך לזר הרביעי של הפועל חדרה לעונה הקרובה.

דידייה קוגבנייה. יהפוך לזר הרביעי של גוטמן (דני מרון)
דידייה קוגבנייה. יהפוך לזר הרביעי של גוטמן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי