נציגיו של מנדז'ק: "נחכה למכבי חיפה עד סוף שבוע הבא"

ג'ורג' מנדז'ק
ג'ורג' מנדז'ק | מאור אלקסלסי

פער של כ-100 אלף יורו בין הצדדים מונע בשלב זה מהקמרוני לשוב לכרמל, מסר הועבר לראשי הירוקים בניסיון אחרון להגיע להסכמה. בלבול יבצע רוטציה ברבע גמר גביע הטוטו מול באר שבע, התלבטות בין חיימוב לאופק

(גודל טקסט)

מכבי חיפה זכתה אתמול למנוחה לאחר החזרה ממשחק הגומלין מול מורה הסלובנית וכבר היום (שבת) תערוך אימון מסכם לקראת רבע גמר גביע הטוטו נגד הפועל באר שבע. במועדון מבינים כי מצפה להם שבוע עמוס, כאשר כבר בשלישי תצא הקבוצה למשחק החוץ בצרפת מול שטרסבורג במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה אירופית.

המאמן מרקו בלבול יקבע את ההרכב רק לאחר האימון, אולם הוא צפוי לבצע רוטציה רחבה במטרה לאפשר מנוחה למספר שחקני הרכב בשני המשחקים מול מורה. בין השאר נראה כי שחקנים כמו יהב גורפינקל, שי בן דוד, אליסון דוס סנטוס וגיל יצחק עשויים לקבל הזדמנות, כמו גם ניקיטה רוקאביצה ויאניק ווילדסחוט ששיחקו רק דקות בודדות במשחק השני כשעלו מהספסל. החלטה נוספת של בלבול תהיה בעמדת השוער וההתבלטות היא בין גיא חיימוב לגיל אופק, כאשר השוער השני עומרי גלזר כבר הושאל לנס ציונה ואילו ג'וש כהן צפוי להגיע לישראל בראשון ורק לאחר הבדיקות הרפואיות יחתום רשמית.

בתוך כך, במכבי חיפה ממשיכים לחשוב על חיזוק וישנו רצון להתחזק בעמדות הבלם והקשר האחורי. במועדון עדיין ממתינים להתפתחויות מול הקשר הקמרוני ג'ורג' מנדז'ק ולאחרונה הודיעו לנציגיו על שדרוג בהצעה: חיפה מוכנה לחוזה לשנתיים, אבל עדיין יש פערים כספיים בין הצדדים שמוערכים בכ-100 אלף יורו. בכל מקרה נציגיו של השחקן הבהירו כי ימתינו להחלטה הסופית של חיפה בשבוע הקרוב ואם לא יגיעו להסדר יפנו לתחנה הבאה, כאשר השחקן זוכה להצעות מהליגה הצרפתית וגם מליגת ה-MLS.



שבוע אחרון לסאגה? מנדז'ק במדי קמרון (OZAN KOSE/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי